12 października 2017, 09:00:V edycja Marketing Progress - Kino Nowe Horyzonty, Kazimierza Wielkiego 19a-21, 50-077 Wrocław, Polska

500 zł od Vivusa na wakacje

500 zł od Vivusa.

Każdy klient, który do końca czerwca weźmie pożyczkę w Vivusie, otrzyma bon wakacyjny o wartości 500 zł do wykorzystania w biurze podróży Fly.pl. Promocja dotyczy także pierwszej pożyczki, która niezmiennie jest za darmo. Z tej okazji w mediach wystartowała letnia kampania pożyczkodawcy.

W wakacyjnej reklamie Vivusa widzimy parę, której ulewa pokrzyżowała urlopowe plany. Gdy młody mężczyzna wchodzi przemoknięty do namiotu i widzi swoją rozczarowaną dziewczynę, szybko sięga po telefon, by wziąć pożyczkę w Vivusie. Kwadrans później przenosimy się wraz z bohaterami – już w świetnych nastrojach – nad basen w wakacyjnym kurorcie.

Czytaj także: Pożyczki pozabankowe zawojują polski rynek? Raport KPMG i TWINO

Vivus – Żyj po swojemu

Najnowszy spot wpisuje się w ogólnopolską kampanię reklamową marki Vivus pod hasłem „Żyj po swojemu”. Wzorem wcześniejszych kreacji pokazuje, jak w ciągu 15 minut może się zmienić nasze życie (średni czas wypłaty pożyczki w Vivusie jest jeszcze krótszy). Teraz do każdej pożyczki wziętej w okresie objętym promocją Vivus Finance daje w prezencie bon na wakacje o wartości 500 złotych. Kupon można zrealizować w biurze podróży Fly.pl przy zamówieniu przekraczającym 3 000 złotych.

– Naszą główną grupą docelową są ludzie młodzi, którzy nie chcą czekać z realizacją swoich marzeń – mówi Agnieszka Ryttel, dyrektor komunikacji marketingowej Vivus Finance.

– Nasi klienci wychodzą poza schemat i chcą „żyć po swojemu” a my im to umożliwiamy. Nasza oferta jest dostępna online, a decyzję o przyznaniu pożyczki podejmujemy w 15 minut. Od niedawna dodatkową gotówkę od Vivusa można wziąć również na lotniskach czy dworcach – a dokładnie w salonikach i kioskach zarządzanych przez grupę Lagardere Travel Retail, m.in.: Relay, InMedio czy Hubiz. Spełnianie marzeń o spontanicznym wakacyjnym wyjeździe stało się więc jeszcze łatwiejsze. – dodaje.

Kampania reklamowa prowadzona jest w największych stacjach telewizyjnych i w Internecie. Kreację przygotowały agencje Grandes Kochonos i Dot Partners, za zakup mediów odpowiada Blue 449, natomiast za zakup mediów digital – Sales and More. Kampania rozpoczęła się 16 maja 2017 roku.

[informacja zewnętrzna]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone