BNP Paribas
Klienci BNP Paribas, Raiffeisena, Banku Millennium i Eurobanku muszą przygotować się na przerwy w działaniu bankowości elektronicznej.
W nadchodzący weekend bank BNP Paribas przeprowadzi ujednolicenie systemów informatycznych, a to oznacza utrudnienia w korzystaniu z bankowości elektronicznej.
W drugi weekend listopada klienci BNP Paribas muszą przygotować się na przerwy w działaniu bankowości elektronicznej.
Z aplikacji GOmobile korzysta ok. 306 tys. osób, z tego 195 tys. wyłącznie z wykorzystaniem kanału mobilnego.
Osoby, które chcą otworzyć konto w BNP Paribas mogą już kupić specjalnego smartfona z fabrycznie zainstalowaną aplikacją GOmobile.
BNP Paribas ostrzega przed wiadomościami SMS, w których oszuści podszywają się pod Urząd Skarbowy, firmy kurierskie, banki lub windykatorów.
Dzięki temu klienci BNP Paribas mają dostęp do elektronicznych wersji dokumentów publicznych, takich jak regulaminy czy tabele opłat i prowizji.
Firmy chcą zachęcić klientów do mobilnego bankowania, wypuszczając na rynek pierwszego "bankowego smartfona" o nazwie GoPocket.
Zysk netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w I połowie 2019 r. wyniósł 378,7 mln zł.
Pierwsza grupa klientów już dzisiaj otrzyma dostęp do nowego systemu transakcyjnego. Kluczową datą będzie jednak listopad.
BNP Paribas rozpoczyna projekt Akademia UX, w której wezmą udział pracownicy banku, studenci oraz absolwenci.
BNP Paribas ogłosił nabór do Akademii PSD2, która pomoże fintechom w uzyskaniu licencji i wdrożeniu rozwiązań z zakresu otwartej bankowości.
Niektórzy klienci BNP Paribas utracili dostęp do wspólnych kont - o nietypowej awarii napisał Bankier.pl.
Każdy, kto zdecyduje się na udział w zorganizowanych w pociągu warsztatach może wygrać pobyt dla 4 osobowej rodziny w parku rozrywki Energylandia.
To pierwsze tak duże zdanie dla firm, w które docelowo będzie zaangażowanych kilka departamentów banku.
Walne Zgromadzenie BNP Paribas powołało na członka rady nadzorczej banku Magdalenę Dziewguć, dyrektora w obszarze rozwoju biznesu dla Chmury Google.
Zdaniem UOKiK-u bank w nieodpowiedni sposób informował klientów o zmianach w cennikach i regulaminie.
BNP Paribas idzie w ślady Idea Banku i uruchamia mobilny punkt w pociągu.
Dzięki temu bank będzie udostępniał swoim klientom regulaminy, cenniki oraz tabele opłat i prowizji w wersji elektronicznej.
BNP Paribas będzie kolejnym bankiem, który wykorzysta chatboty w trakcie rekrutacji pracowników.