Chatbot


Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
15 września 2023, 14:08
Voicebot na infolinii obsłuży klientów banków spółdzielczych BPS

Pola obsłuży klientów w sprawach związanych z kartami płatniczymi. Dostawcą usługi jest ITCARD.

10 sierpnia 2023, 13:23
GPTBot - nowe narzędzie OpenAI do scrapowania danych

OpenAI uruchamia GPTBota wraz ze szczegółowymi informacjami na temat możliwości ograniczania dostępu do udostępniania danych.

24 lipca 2023, 15:18
InfoNina w Alior Banku dostępna także na chacie

Trwają prace nad implementacją InfoNiny w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej.

19 kwietnia 2023, 13:10
Zalando wprowadza pierwszego asystenta mody opartego na technologii ChatGPT

Zalando robi krok w kierunku rozwoju przyszłych funkcjonalności, takich jak np. porady dotyczące mody i urody lub tworzenie całych stylizacji.

9 grudnia 2022, 17:09
Chatbot Santandera odpowiedział na ponad 1 mln pytań klientów

Baza wiedzy Santiego pozwala m.in. na pomoc w otwarciu konta na selfie, obsłudze BLIKA, rejestracji urządzenia czy otwarcia konta dla dziecka.

Ikona podcastyOstatnie podcasty
O nowych technologiach i młodym pokoleniu, które wchodzi na rynek finansowy [Podcast]
AI & Machine Learning transformują branżę finansową. Czy polskie firmy są gotowe?
Hakerzy rosną w siłę. Poznaj strategię cyberbezpieczeństwa Prebytes [Podcast]
Fenige kończy 10 lat i przechodzi rebranding [Podcast]
System workflow w bankowości. O zaletach i możliwościach [Podcast]
Podcasty