Chatbot
Chatbot ma stanowić wsparcie dla działu HR. Funkcja Q&A pozwoli kandydatom do pracy w banku zapytać o kwestie związane z zatrudnieniem.
Dzięki wdrożeniu nowej technologii bank chce skrócić czas odbioru połączenia, a tym samym ułatwić dostęp do infolinii. Na początek voicebot będzie mógł zrealizować 7 dyspozycji.
PZU zakończył z powodzeniem testy czatbota w Obszarze HR. W ciągu kilku miesięcy pilotażu sztuczna inteligencja udzieliła odpowiedzi na prawie 15 tysięcy zapytań, rozmawiając z ponad 5 tysiącami pracowników.
Voicebot InfoNina wspomaga klientów Alior Banku już od pół roku, co wpłynęło na usprawnienie obsługi. Aktualnie prawie 10 proc. wszystkich klientów kontaktujących się z Infolinią rozmawia wyłącznie z InfoNiną.
Emplocity SA rozpocznie 10 sierpnia ofertę publiczną akcji, podzieloną na dwie transze. Na początek wystartuje ta skierowana do dużych inwestorów.