Chatbot


Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
4 listopada 2021, 16:36
Credit Agricole wdraża chatbota Q&A od Emplocity

Chatbot ma stanowić wsparcie dla działu HR. Funkcja Q&A pozwoli kandydatom do pracy w banku zapytać o kwestie związane z zatrudnieniem.

20 października 2021, 13:08
mBank uruchamia voicebota na infolinii

Dzięki wdrożeniu nowej technologii bank chce skrócić czas odbioru połączenia, a tym samym ułatwić dostęp do infolinii. Na początek voicebot będzie mógł zrealizować 7 dyspozycji.

20 września 2021, 12:12
Czatbot HR pomaga pracownikom w PZU

PZU zakończył z powodzeniem testy czatbota w Obszarze HR. W ciągu kilku miesięcy pilotażu sztuczna inteligencja udzieliła odpowiedzi na prawie 15 tysięcy zapytań, rozmawiając z ponad 5 tysiącami pracowników.

11 sierpnia 2021, 12:34
InfoNina, voicebot Alior Banku, zyskuje nowe umiejętności

Voicebot InfoNina wspomaga klientów Alior Banku już od pół roku, co wpłynęło na usprawnienie obsługi. Aktualnie prawie 10 proc. wszystkich klientów kontaktujących się z Infolinią rozmawia wyłącznie z InfoNiną.

4 sierpnia 2021, 17:01
10 sierpnia wystartuje oferta publiczna akcji Emplocity

Emplocity SA rozpocznie 10 sierpnia ofertę publiczną akcji, podzieloną na dwie transze. Na początek wystartuje ta skierowana do dużych inwestorów.

Ikona podcastyOstatnie podcasty
O nowych technologiach i młodym pokoleniu, które wchodzi na rynek finansowy [Podcast]
AI & Machine Learning transformują branżę finansową. Czy polskie firmy są gotowe?
Hakerzy rosną w siłę. Poznaj strategię cyberbezpieczeństwa Prebytes [Podcast]
Fenige kończy 10 lat i przechodzi rebranding [Podcast]
System workflow w bankowości. O zaletach i możliwościach [Podcast]
Podcasty