Chatbot

Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.

Jesteś na 2 stronie wpisów. Przejdź do najnowszych artykułów >>

Chatboty zatrudnią pracowników w PKO Banku Polskim

7 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
PKO Bank Polski wykorzysta chatboty w procesie rekrutacji. Narzędzie zostało wprowadzone we współpracy ze startupem Emplocity.
#Chatbot#PKO BP

Rząd przestraszył się robotów? Nie będzie zaostrzenia zakazu handlu

7 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
Z opinii przygotowanej przez Biuro Analiz Sejmowych wynika, że wyborcy chcą aby sklepy były otwarte w ostatni dzień tygodnia.
#Chatbot#Niedziele handlowe

Chatbot Milla – innowacja fintech w Banku Millennium

8 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
Już za kilka dni klienci Banku Millennium będą mogli skorzystać z chatbota Milla, który pomoże między innymi w realizowaniu transakcji.
#Chatbot#Fintech