Partner serwisu Visa dla biznesu

Chatbot

Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.

Jesteś na 2 stronie wpisów. Przejdź do najnowszych artykułów >>

Chatboty zatrudnią pracowników w PKO Banku Polskim

12 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
PKO Bank Polski wykorzysta chatboty w procesie rekrutacji. Narzędzie zostało wprowadzone we współpracy ze startupem Emplocity.
#Chatbot#PKO BP

Rząd przestraszył się robotów? Nie będzie zaostrzenia zakazu handlu

1 rok temu Rafał Tomaszewski
Z opinii przygotowanej przez Biuro Analiz Sejmowych wynika, że wyborcy chcą aby sklepy były otwarte w ostatni dzień tygodnia.
#Chatbot#Niedziele handlowe

Chatbot Milla – innowacja fintech w Banku Millennium

1 rok temu Rafał Tomaszewski
Już za kilka dni klienci Banku Millennium będą mogli skorzystać z chatbota Milla, który pomoże między innymi w realizowaniu transakcji.
#Chatbot#Fintech

Masz firmę z kiepską obsługą klienta… Który chatbot jest najlepszy?

1 rok temu Piotr Koperski
Fintechy są tego najlepszym dowodem: wirtualni asystenci, emploboty, chatboty i inne rozwiązania XXI wieku to zasługa niczego innego, jak rozwoju technologii.
#Chatbot

150 mln zł oszczędności dzięki chatbotom

1 rok temu Łukasz Piechowiak
W tle gospodarki w segmencie customer service tworzy się nowa branża, z którą już niebawem styczność będzie miał każdy konsument.
#Chatbot

Emploboty rekrutują w polskich firmach. Przykładem Aviva

1 rok temu Piotr Koperski
Na koncie społecznościowym Aviva Kariera poinformowano, że firma rozpoczęła proces rekrutacyjny za pomocą chatbotów.
#Chatbot

Chatboty rozwiązaniem dla Twojego biznesu w XXI wieku

1 rok temu Piotr Koperski
Wirtualni asystenci pozwalają zredukować liczbę zgłoszeń i telefonów na infolinię o 40%, a całkowity koszt obsługi klienta może zostać zmniejszony nawet o 25%.
#Chatbot