Polska Bezgotówkowa
Ruszyła pierwsza odsłona nowej kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa. Jej celem jest poszerzenie wiedzy i świadomości Polaków w zakresie dostępu do usługi cashback.
Tak wynika z najnowszego badania Fundacji Polska Bezgotówkowa. Co więcej, co trzeci badany miał już okazję skorzystać z wypłaty gotówki z kasy sklepu.
Polacy są zainteresowani korzystaniem z dodatkowych funkcji terminali płatniczych. Dla niemal 41 proc. najbardziej atrakcyjna jest wypłata gotówki z kasy sklepu.
Organizacje charytatywne coraz częściej sięgają po terminale czy datkomaty. Jak wynika z badania BetterPOS, mikrodonacje to dla Polaków interesująca forma dobroczynności.
Z dniem 5 września Rada Fundacji powołała Joannę Erdman – dotychczasową wiceprezes zarządu – na stanowisko prezesa zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.