Wprowadzenie zakładki „Moje sprawy” w serwisie internetowym Alior Online umożliwia dostęp do wybranych dyspozycji związanych z posiadanymi przez klienta produktami. Pozwala także zadawać pytania w zakresie usług bankowych i złożyć reklamację. Z kolei rozwój oferty ubezpieczeniowej daje im możliwość zakupu online polisy komunikacyjnej.

Nowe funkcjonalności w Alior Online

– Zdalne korzystanie z usług bankowych staje się coraz popularniejsze. Oprócz szybkości i wygody, które dotychczas miały główne znaczenie, teraz najważniejsze jest bezpieczeństwo – zarówno klientów, jak i pracowników banku. Zakładka „Moje Sprawy” pozwala na sprawną realizację większości formalności w naszym banku bez konieczności wizyty w oddziale – mówi Elżbieta Wilczyńska-Chorzępa, Dyrektor Departamentu Operacji w Alior Banku.

Klienci Alior Banku w zakładce „Moje sprawy” mają możliwość uzyskania w ciągu godziny zaświadczenia o zamkniętych produktach, informacji o posiadanych kontach, lokatach czy kredytach. Użytkownicy Alior Online w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych mogą uzyskać online opinie bankowe w zakresie: terminowości obsługi kredytu, kosztów poniesionych w związku z posiadanymi produktami kredytowymi, spłaconych odsetek, skapitalizowanych odsetek na koncie i lokacie, salda konta i lokaty czy zadłużenia w ramach produktu kredytowego lub pożyczki.

Ubezpieczenie dla kredytobiorców – pakiet NNW, utrata pracy i zwrot kosztów opłat eksploatacyjnych przygotowane przez  PZU S.A. to dodatkowe zabezpieczenie finansowe zamiennie z pobytem w szpitalu w wyniku NW (dla emerytów i rencistów) oraz na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu w wyniku NW albo śmierci w wyniku NW i zwrot kosztów opłat eksploatacyjnych. To ubezpieczenie może być wykorzystane jako zabezpieczenie do kredytów na wysokie kwoty. Ochrona trwa przez okres obowiązywania umowy kredytowej, ale nie dłużej niż 60 miesięcy.

Z kolei oferta firmy LINK4 obejmuje ubezpieczenie komunikacyjne.