– Nasi klienci coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie dają bankowość internetowa i aplikacja mobilna. W ciągu roku liczba użytkowników aplikacji naszego banku wzrosła o 80%. Z bankowości internetowej z kolei może już korzystać prawie 3 mln naszych klientów – mówi Marek Wasilewski, Dyrektor Zarządzający w Pionie Sprzedaży Klienta Indywidualnego.

W III kwartale 2019 roku z aplikacji mobilnych Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe korzystało niespełna 400 tysięcy klientów. W tym czasie za pomocą swojego smartfona klienci banku wykonali prawie 11 mln transakcji.

iKioski we wszystkich oddziałach Alior Banku

Aby ułatwić pierwszy zdalny kontakt z bankiem, w oddziałach Alior Banku powstały specjalne wydzielone miejsca, gdzie znajduje się tablet z dostępem do sieci. To na nim – z pomocą bankiera – klient może wypróbować bankowość internetową i krok po kroku odkrywać jej możliwości. Może zalogować się do niej i od razu skorzystać, np. wykonując przelew.

Każdy, kto przyjdzie do oddziału Alior Banku, może też nauczyć się korzystania z aplikacji mobilnej. Bankierzy mają już smartfony z zainstalowaną demonstracyjną wersją aplikacji, by móc pokazać, jak ona działa. Pracownik banku poprowadzi klienta krok po kroku i naczy klienta logowania, czy wykonywania transakcji.

We wszystkich 195 oddziałach Alior Banku dostępne jest już darmowe Wi-Fi. Aby z niego skorzystać, wystarczy połączyć się z siecią o nazwie ALIORBANK_ODDZIAL i wpisać hasło: BankNowosci.