25 października 2017, 14:00:Fintech Brunch#2 - Klubokawiarnia Miłość, Kredytowa 9, 00-058, Warszawa, Polska

Moje ING Mobile

Moje ING Mobile – oferuje pomoc w oszczędzaniu. Bardzo wygodnie można również zapłacić za swoje rachunki.

Aplikacja mobilna banku ING została zaprezentowana w grudniu 2015 roku. Oferuje standardowe usługi, a ponadto warto zwrócić uwagę na:

  • Responsive Web Design (RWB). Aplikacja wygląda tak samo, jak strona banku w wersji desktopowej. Ułatwia to odnalezienie się w interfejsie aplikacji, jednak wpływa na wolniejsze jej działanie,
  • pomoc w oszczędzaniu. Można wpisać kwotę jaką zamierza się wydać w miesiącu, a aplikacja informuje ile już wydaliśmy i jaką kwotą wciąż dysponujemy
  • cele oszczędnościowe. Moje ING Mobile oferuje ustalenie celu oszczędnościowego i przelewanie pieniędzy na specjalne subkonto,
  • wygodne ponowne opłacanie rachunków. W wyszukiwarkę aplikacji wystarczy wpisać na przykład „gaz”, a aplikacja przekieruje nas do ostatniego rachunku z tego tytułu. Wystarczy zmienić kwotę i przelew jest gotowy do zlecenia,
  • brak płatności HCE i powolne działanie aplikacji. ING planuje wprowadzić możliwość płatności smartfonem pod koniec 2016 roku, a prace nad poprawą wydajności aplikacji wciąż trwają.
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone