19 stycznia 2019, 09:00:Digital Banking & Payments Summit - Hilton Warsaw Hotel, Warszawa

Zonifero

zonifero

Polska firma IT stworzyła aplikację Zonifero, która za chwilę może okazać się absolutnym must have w każdej dużej firmie na świecie. To nowa klasa aplikacji typu Digital Office Management, usprawniająca i uprzyjemniająca codzienną pracę w biurze.

Jak to działa?

Jednym kliknięciem sprawdzamy, gdzie pracuje osoba, z którą mailujemy w związku z realizowanym projektem. Widzimy, gdzie znajduje się jej stanowisko pracy, na którym piętrze, w którym pokoju. Z łatwością, bez pytania o drogę, możemy ją znaleźć i nawiązać kontakt. Zonifero pokazuje też drukarki, sale konferencyjne, toalety czy miejsca rekreacyjne.

Ułatwienie dla każdego przedsiębiorstwa

Aplikacja zawsze dostosowywana jest indywidualnie do potrzeb przedsiębiorstwa, które chce jej użyć. To rozwiązanie może przynieść świetne efekty interpersonalne, ośmielić tych, którzy mają problem z nawiązywaniem relacji z nieznajomymi w pracy, a przede wszystkim do minimum skrócić czas dostosowywania się nowych pracowników do sposobu pracy firmy, co przy dużych firmach ma ogromne przełożenie na oszczędności.

Aplikacja dostępna na systemy Android i iOS – sklep Google Play.

Więcej informacji na ten temat przeczytasz tutaj – Zonifero – aplikacja, która oszczędza czas i usprawnia pracę