N26 wchodzi na rynek ubezpieczeń dzięki współpracy z insurtechem Simpleinsurance. Pierwszym produktem w ofercie challenger banku będą ubezpieczenia smartfonów. Na początek polisy będą dostępne tylko dla naszych zachodnich sąsiadów, ale docelowo mają pojawić się także na innych rynkach – również w Polsce.

N26 wchodzi na rynek insurtech

Za pomocą serwisu internetowego i aplikacji mobilnej N26 klienci będą mogli kupować nowe ubezpieczenia, zarządzać polisami i zgłaszać szkody. Pierwszym produktem są ubezpieczenia smartfonów. Cena miesięcznego abonamentu zaczyna się od 6 euro. Kolejny krok to udostępnienie ubezpieczeń turystycznych, na życie, mieszkaniowych, zwierząt, elektroniki, czy rowerów.

Fintech N26 ma około 7 mln klientów, a pod koniec zeszłego roku miesięczne wolumeny transakcji osiągnęły najwyższy w historii poziom 5,5 mld euro. Spółka jest wyceniana na około 3,5 mld dolarów.

Na początku 2021 roku N26 otrzymał licencję bankową w Brazylii i zamierza rzucić wyzwanie tamtejszemu Nubankowi, jednemu z najbardziej znanych fintechów z Ameryki Łacińskiej.