Oferta nie jest powalająca, ale tradycyjnie klienci dostaną do dyspozycji darmowe konto z kartą debetową. Wreszcie pojawi się też aplikacja mobilna, której do tej pory brakowało klientom Pocztowego. Pomimo tego oferta wciąż nie wyróżnia się niczym szczególnym na tle konkurencji.

Czytaj także: Najnowszy raport o kantorach internetowych w Polsce

EnveloBank – nowa odsłona Banku Pocztowego

Teoretycznie Bank Pocztowy powinien posiadać spore przewagi rynkowe nad konkurencją, ze względu na dostęp do pokaźnej bazy danych o klientach. Niestety, ale do tej pory bank nie realizował swojego potencjału.

Poczta Polska już od jakiegoś czasu stara się wdrażać innowacyjne rozwiązania, żeby nie pozostać w tyle. W zeszłym roku w placówkach PP pojawiły się terminale płatnicze, a kilka miesięcy temu Poczta postanowiła uruchomić własny kantor internetowy.

Rozwój projektu Envelo Banku wpisuje się w tą strategię. Wcześniej kilkukrotnie przekładano debiut Envelo, ale teraz wygląda na to, że obejdzie się bez opóźnień. Czy EB rzuci wyzwanie konkurentom? Przekonamy się w przyszłym miesiącu.