IAI S.A. to spółka portfelowa funduszu MCI.EuroVentures, która oferuje obsługę sklepów internetowych i rezerwacji noclegów, dostarczając systemy IdoSell Shop i IdoSell Booking w modelu SaaS, dedykowane do rynków e-commerce i e-travel. MCI kupiło IAI w październiku zeszłego roku, za 140 mln złotych.

IAI wprowadza plan abonamentowy dla małych firm

Najnowszy plan abonamentowy Smart Cloud to z jednej strony naturalny kierunek rozwoju biznesu spółki, ale też wyjście naprzeciw oczekiwaniom najmniejszych przedsiębiorców, którzy obok wygody w obsłudze swojego e-sklepu szukają też minimalizacji kosztów.

Dotychczas IdoSell Shop, czyli flagowy produkt spółki, w Polsce kojarzony był wyłącznie z ofertą dla średnich i dużych sklepów internetowych. System oferuje wiele możliwości samodzielnej rekonfiguracji, prowadzenia w jednym systemie kilku sklepów, w tym na różne rynki, detalicznych i hurtowych (B2B), posiada wbudowany system Marketing Automation oraz system rekomendacji. Cechą wyróżniającą jest np. wbudowany WMS, czyli część systemu odpowiadająca za kontrolę magazynu, wystawianie dokumentów sprzedaży oraz proces pakowania, weryfikacji i wysyłki paczek.

Nowe narzędzie IAI ma być bardzo konkurencyjne cenowo, a pod wieloma względami  jego koszt dla przedsiębiorcy może być niższy niż w przypadku darmowych rozwiązań typu open source. Koszt sklepu w Smart Cloud zaczyna się od 25zł na miesiąc i to bez limitu liczby towarów i z pełną funkcjonalnością, jak w dotychczasowym planie Cloud, dedykowanym średnim sklepom internetowym. Najnowsza usługa będzie dostępna od 1 marca 2019 r.