17 kwietnia 2018, 09:00:IoT Poland Show - Centrum Targowo-Kongresowe, Marsa 56c, 04-242 Warszawa, Polska

Jedno kliknięcie i kredyt do dyspozycji

Wszyscy posiadacze kart kredytowych PKO mogą od teraz wygodnie płacić nimi w internecie w ramach usługi „Płacę z iPKO”.

Od 3 grudnia br. klienci PKO Banku Polskiego, którzy zawierają umowę kredytu odnawialnego przez potwierdzenie kodem autoryzacyjnym w serwisie iPKO, mają możliwość korzystania z przyznanego limitu kredytowego natychmiast po zawarciu umowy.

Kredyt odnawialny jest najpopularniejszym produktem powiązanym z kontem osobistym. W ostatnich miesiącach bank odnotowuje stały przyrost zawieranych umów średnio  o 6 proc.  w stosunku do roku 2015. Posiadacz konta w PKO Banku Polskim może zawnioskować o produkt bez konieczności odwiedzania oddziału w iPKO lub za pośrednictwem konsultanta Contact Center.

Cały proces wnioskowania i podpisania umowy można przeprowadzić siedząc wygodnie przy komputerze – liczba  klientów korzystających z nowych rozwiązań systematycznie rośnie.

– Możliwość korzystania z przyznanego limitu kredytowego od razu po podpisaniu umowy w serwisie bankowości internetowej to kolejne udogodnienie dla klientów. Bank sukcesywnie wprowadza nowoczesne  rozwiązania technologiczne, które skracają klientom czas potrzebny do skorzystania z produktu od momentu jego zakupu – mówi Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego PKO Banku Polskiego.

Czytaj także: Kundi – ubezpieczenia społecznościowe po polsku

Wszystko dla klientów

Posiadacze kont osobistych w PKO Banku Polskim mają możliwość pełnej obsługi konta osobistego przez serwis internetowy iPKO. W serwisie transakcyjnym klient ma możliwość między innymi złożenia wniosku o kredyt, a po decyzji o jego przyznaniu, podpisania umowy kredytowej.

Dodatkowo klient w serwisie może dokonać podwyższenia swojego limitu kredytu odnawialnego, który po podpisaniu aneksu jest tego samego dnia udostępniony do dyspozycji klienta. Złożenie wniosku i podpisanie umowy odbywa się przy wykorzystaniu unikalnych kodów autoryzacyjnych otrzymywanych smsem, generowanymi z tokena lub dostępnymi na karcie-zdrapce.

PKO Bank Polski stale modernizuje serwis transakcyjny iPKO i umożliwia klientom samodzielne wykonywanie coraz większej liczby czynności związanych z obsługą rachunku. W iPKO oprócz podstawowych czynności jak sprawdzenie stanu i historii operacji na koncie, można zlecać przelewy, tworzyć zlecenia stałe, doładować konto telefonu oraz dokonać przelewu z karty kredytowej.

Czytaj także: SMS-y są z nami od 24 lat!

Korzystając z iPKO posiadacz konta PKO może także wykonać paczkę przelewów, polecenie zapłaty oraz  zlecić przekaz Wester Union lub zapłacić elektroniczną fakturę Invobill. W serwisie iPKO można również sprawdzać transakcje realizowane kartą kredytową zarządzać limitami kart płatniczych i nadawać lub zmieniać PIN. W razie potrzeby można zmienić limity na posiadanych kartach lub je zastrzec

Serwis iPKO jest dostępny w wersji na komputer i mobilnej. Serwis mobilny zyskał w tym roku nową szatę graficzną i nowe funkcje m.in. możliwość dokonania spłaty wybranej kwoty zadłużenia na karcie kredytowej oraz możliwość szybkiego blokowania karty płatniczej online.

[informacja zewnętrzna]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone