Każdego tygodnia aplikację CCC pobiera na swój telefon średnio 100 tysięcy osób. Obecnie mogą z niej korzystać klienci w Polsce, Czechach, Słowacji, Austrii, Rumunii, na Węgrzech, a od niedawna także w Bułgarii. Treści dla każdego kraju dobierane są indywidualnie zgodnie z preferencjami konsumentów i lokalnymi trendami.

Pięć milionów pobrań w dwa lata

–  Pięć milionów pobrań w ok. dwa lata od startu to duży sukces, który jest zasługą całego zespołu, pracującego nad aplikacją. Jej funkcjonalności są cały czas rozwijane, a my dokładamy wszelkich starań, aby naszym klientom oferować najlepsze produkty oraz ciekawe i inspirujące treści– mówi Aleksandra Koclejda, Mobile Content Coordinator w Grupie CCC.

Pięć powodów

Grupa CCC stale pracuje nad kolejnymi usprawnieniami i wprowadza do aplikacji nowe funkcjonalności. W aplikacji dostępne są m.in. Funkcja Visual Search, która pozwala na wyszukiwanie asortymentu na podstawie wgranych przez klienta zdjęć, usługa esize.me, dzięki której klienci mogą wirtualnie przymierzyć obuwie, sprawdzenie dostępności potrzebnego rozmiaru, program lojalnościowy Klub CCC i porady stylistów. W sklepie dostępne też są odroczone płatności PayPo.

Promocji aplikacji mobilnej CCC towarzyszy akcja – „5 powodów”. Ambasadorzy akcji opowiedzą w swoich kanałach o zaletach aplikacji CCC. W czasie kampanii zostanie zorganizowany również konkurs „A jaki jest Twój powód?”, w którym 5 osób będzie mogło wygrać voucher na zakupy. Warunkiem dołączenia do niego, jest umieszczenie na Instagramie postu o jednej z zalet aplikacji. Projekt zwieńczy live styling, podczas którego ambasadorki kampanii rozpropagują ideę sisterhood oraz podpowiedzą, jak korzystać z wybranych funkcji aplikacji.