Fintek.pl został patronem jednej z najciekawszych konferencji marketingowych w Polsce. 2 dni inspirujących prelekcji, 280 uczestników, ponad 20 prelegentów, 6 warsztatów, ponad 20 godzin wystąpień, networking i wiele, wiele więcej.

Konferencja odbędzie się w dniach 13-14 października we wrocławskim Kinie Nowe Horyzonty przy ulicy Kazimierza Wielkiego 19a-21.

Marketing w praktycznym wydaniu

Źródłó: kinonh.pl

Źródłó: kinonh.pl

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznają nie tylko rozwiązania, które da się przełożyć na marketingowy sukces obsługiwanej firmy, ale otrzymają również szereg inspiracji, dzięki którym będą lepiej przygotowani na zmiany zachodzące w marketingu. Zgromadzeni specjaliści pokażą jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów, w odpowiednim czasie.

Zwrócą uwagę słuchaczy na aspekty budowania trwałych relacji z klientami i wskażą im sposoby na tworzenie zaangażowanego dialogu z klientem. Omówią także aktualne trendy w marketingu: wideo, mobile, content marketing, social listening, programmatic, customer experience, sharing economy – to tylko część z zagadnień poruszanych na konferencji, definiujących proaktywne podejście do marketingu, na temat których odbędą się wartościowe prelekcje.

Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które pozwolą zdobyć praktyczne umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. Do wyboru będą szkolenia z growth hackingu, influencers marketingu, design thinkingu, content marketingu, social media czy design thinkingu.

Trzymaj rękę na pulsie

Źródło: kinonh.pl

Źródło: kinonh.pl

Uczestniczy dołączą do ekskluzywnego grona specjalistów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego komunikacji marketingowej, rozwoju polskich marketerów, znajomości narzędzi itd. – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Prezentacja wyników badania otworzy pierwszy dzień konferencji. Uczestnicy otrzymają więc dostęp do danych, które wzbogacą ich wiedzę i pozwolą usprawnić działania w obszarach związanych z marketingiem.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Natalia Hatalska, popularny twórca internetowy ReZigiusz, Tomasz Sulewski (3M), Magdalena Cedro-Czubaj (Oknoplast), Kacper Winiarczyk (UBER) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach.

Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny, który zadba nie tylko o sprawne prowadzenie Makreting Progress. Twórcy szanują czas zgromadzonych. Wiedzą jak posługiwać się zegarkiem. Podczas konferencji nie doświadczymy opóźnień. Celem jest 100%-wa koncentracja na wiedzy i inspiracjach płynących z merytorycznych wystąpień prelegentów, a nie zastanawianie się kiedy będzie przerwa zaplanowana na 40 minut temu.

Serdecznie polecamy i zapraszamy na konferencję Marketing Progress. Start już 13 października o godzinie 9.00!

/RT