Fintek.pl został patronem jednej z najciekawszych konferencji marketingowych w Polsce. 2 dni inspirujących prelekcji, 280 uczestników, ponad 20 prelegentów, 6 warsztatów, ponad 20 godzin wystąpień, networking i wiele, wiele więcej.
Konferencja odbędzie się w dniach 13-14 października we wrocławskim Kinie Nowe Horyzonty przy ulicy Kazimierza Wielkiego 19a-21.
Marketing w praktycznym wydaniu
Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznają nie tylko rozwiązania, które da się przełożyć na marketingowy sukces obsługiwanej firmy, ale otrzymają również szereg inspiracji, dzięki którym będą lepiej przygotowani na zmiany zachodzące w marketingu. Zgromadzeni specjaliści pokażą jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów, w odpowiednim czasie.
Zwrócą uwagę słuchaczy na aspekty budowania trwałych relacji z klientami i wskażą im sposoby na tworzenie zaangażowanego dialogu z klientem. Omówią także aktualne trendy w marketingu: wideo, mobile, content marketing, social listening, programmatic, customer experience, sharing economy – to tylko część z zagadnień poruszanych na konferencji, definiujących proaktywne podejście do marketingu, na temat których odbędą się wartościowe prelekcje.
Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które pozwolą zdobyć praktyczne umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. Do wyboru będą szkolenia z growth hackingu, influencers marketingu, design thinkingu, content marketingu, social media czy design thinkingu.
Trzymaj rękę na pulsie
Uczestniczy dołączą do ekskluzywnego grona specjalistów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego komunikacji marketingowej, rozwoju polskich marketerów, znajomości narzędzi itd. – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Prezentacja wyników badania otworzy pierwszy dzień konferencji. Uczestnicy otrzymają więc dostęp do danych, które wzbogacą ich wiedzę i pozwolą usprawnić działania w obszarach związanych z marketingiem.
Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Natalia Hatalska, popularny twórca internetowy ReZigiusz, Tomasz Sulewski (3M), Magdalena Cedro-Czubaj (Oknoplast), Kacper Winiarczyk (UBER) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach.
Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny, który zadba nie tylko o sprawne prowadzenie Makreting Progress. Twórcy szanują czas zgromadzonych. Wiedzą jak posługiwać się zegarkiem. Podczas konferencji nie doświadczymy opóźnień. Celem jest 100%-wa koncentracja na wiedzy i inspiracjach płynących z merytorycznych wystąpień prelegentów, a nie zastanawianie się kiedy będzie przerwa zaplanowana na 40 minut temu.
Serdecznie polecamy i zapraszamy na konferencję Marketing Progress. Start już 13 października o godzinie 9.00!
/RT