Z okazji Walentynek organizatorzy przewidzieli specjalną promocję. Tylko w dniach 14.-16.02.2019 bilety na wydarzenie są o 15% tańsze. Składając zamówienie w polu uwagi wpisz WALENTYNKI i zapłać mniej.
Podczas Kongresu na wielkiej scenie wystąpią: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Kamil Kozieł, Adam Zemełka, Artur Maciorowski, Jolanta Piela, Maciej Piątek, Monika Kołodziejczak, Artur Jabłoński, Karol Dziedzic.
Stawiamy na wiedzę i praktykę w 200%, dlatego drugiego dnia Kongresuuczestnicy będą mogli uczestniczyć w jednym z sześciu całodniowych warsztatów, które będą realizowane w małych, kameralnych grupach. Szkolenia zostały podzielone na podstawowy i zaawansowany poziom, wszystko po to aby nasi uczestnicy mogli dobrać warsztat odpowiadający posiadanym umiejętnościom. 29 marca 2019 r. pod okiem najlepszych specjalistów z branży będziemy intensywnie szkolić z zakresu content marketingu, Google Analitics oraz Facebooka.
Skrócony program wydarzenia:
DZIEŃ 1
- Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej.– Paweł Tkaczyk
- Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencje?– Janina Bąk
- Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty.– Artur Maciorowski
- Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebook’u, aby podnieść skuteczność działań marketingowych?– Daniel Kędzierski
- Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści!– Kamil Kozieł
- Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej?-Adam Zemełka
- Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań?-Maciej Piątek
- Jak usprawnić działania promocyjne dzięki skuteczniejszemu wykorzystaniu Google Analytics?-Karol Dziedzic
DZIEŃ 2
To, aż sześć warsztatów szkoleniowych na dwóch poziomach zaawansowania! Wybierasz z czego będziesz się szkolił przez cały dzień w małej, kameralnej grupie.
- Warsztat 1. Podstawowy – Reklama na Facebooku
- Warsztat 2. Zaawansowany – Reklama na Facebooku
- Warsztat 3. Podstawowy – Google Analytics
- Warsztat 4. Zaawansowany – Google Analytics
- Warsztat 5. Podstawowy – Content marketing
- Warsztat 6. Zaawansowany – Content marketing
Zapoznaj się z pełnym programem wydarzenie i dołącz do uczestników największego, marketingowego wydarzenia tej wiosny. Strona wydarzenia jest dostępna tutaj.