25 kwietnia 2019, 09:00:Kongres Profesjonalistów Public Relations - Bristol Tradition & Luxury Hotel, Mikołaja Kopernika 12, 35-069 Rzeszów

Kongres Best of Online Marketing – Walentynkowa promocja

Najważniejsze wydarzenie w branży marketingowej tej wiosny, na którym nie może Cię zabraknąć! Daj się przeprowadzić specjalistom krok po kroku od planowania, strategii, realizacji po analizę oraz właściwe wyciąganie wniosków.

Z okazji Walentynek organizatorzy przewidzieli specjalną promocję. Tylko w dniach 14.-16.02.2019 bilety na wydarzenie są o 15% tańsze. Składając zamówienie w polu uwagi wpisz WALENTYNKI i zapłać mniej.

Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Bierzemy na ruszt tematy, które zostały wskazane w ankietach przez uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamowe sieci, a także pokazywała wykorzystanie trendów w innowacyjny, ale jednocześnie przystępny sposób.

Podczas Kongresu na wielkiej scenie wystąpią: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Kamil Kozieł, Adam Zemełka, Artur Maciorowski, Jolanta Piela, Maciej Piątek, Monika Kołodziejczak, Artur Jabłoński, Karol Dziedzic.

Stawiamy na wiedzę i praktykę w 200%, dlatego drugiego dnia Kongresuuczestnicy będą mogli uczestniczyć w jednym z sześciu całodniowych warsztatów, które będą realizowane w małych, kameralnych grupach. Szkolenia zostały podzielone na podstawowy i zaawansowany poziom, wszystko po to aby nasi uczestnicy mogli dobrać warsztat odpowiadający posiadanym umiejętnościom. 29 marca 2019 r. pod okiem najlepszych specjalistów z branży będziemy intensywnie szkolić z zakresu content marketingu, Google Analitics oraz Facebooka.

Skrócony program wydarzenia:

DZIEŃ 1

  • Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej.– Paweł Tkaczyk
  • Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencje?– Janina Bąk
  • Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty.– Artur Maciorowski
  • Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebook’u, aby podnieść skuteczność działań marketingowych?– Daniel Kędzierski
  • Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści!– Kamil Kozieł
  • Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej?-Adam Zemełka
  • Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań?-Maciej Piątek
  • Jak usprawnić działania promocyjne dzięki skuteczniejszemu wykorzystaniu Google Analytics?-Karol Dziedzic

DZIEŃ 2

To, aż sześć warsztatów szkoleniowych na dwóch poziomach zaawansowania! Wybierasz z czego będziesz się szkolił przez cały dzień w małej, kameralnej grupie.

  • Warsztat 1. Podstawowy – Reklama na Facebooku
  • Warsztat 2. Zaawansowany – Reklama na Facebooku
  • Warsztat 3. Podstawowy –  Google Analytics
  • Warsztat 4. Zaawansowany – Google Analytics
  • Warsztat 5. Podstawowy – Content marketing
  • Warsztat 6. Zaawansowany – Content marketing

Zapoznaj się z pełnym programem wydarzenie i dołącz do uczestników największego, marketingowego wydarzenia tej wiosny. Strona wydarzenia jest dostępna tutaj.