Koniec łamania języków. Rebranding BNP Paribas stał się faktem

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
Opublikowano: 1 kwietnia 2019, 10:42 Aktualizacja: 28 kwietnia 2019, 14:23

Marka BGŻ BNP Paribas znika z rynku. Od dzisiaj francuski bank ma prostszą do zapamiętania i wymówienia nazwę – BNP Paribas. To efekt przejęcia Raiffeisen Polbanku.

O ile można mieć pewne wątpliwości co do daty wprowadzenia nowej nazwy – w końcu dzisiaj prima aprilis, o tyle sama decyzja to na pewno krok w dobrym kierunku. Polacy w końcu przestaną łamać sobie języki.  Przypomnijmy, że BGŻ BNP Paribas przejął Raiffeisen Bank Polska w październiku zeszłego roku. Co się zmieni dla klientów?

Obsługa klientów prowadzona jest teraz w ponad 550 placówkach z logo BNP Paribas. Gotówkę bezpłatnie można wypłacać i wpłacać, korzystając z prawie 650 bankomatów i ponad 320 wpłatomatów.

BNP Paribas – co się zmieni dla klientów?

Użytkownicy francuskiego banku nie odczują praktycznie żadnych zmian. Numery rachunków bankowych i rachunków maklerskich pozostanę takie same. Karty płatnicze wciąż są aktywne, a do autoryzacji transakcji służą niezmiennie te same kody PIN. Bez zmian funkcjonalnych pozostają także: system bankowości internetowej [email protected] i aplikacja mobilna GOmobile oraz sposób logowania.

Zmieni się natomiast nazwa prawna banku BNP Paribas Bank Polska S.A. W placówkach banku, w systemach i aplikacjach, na nowych kartach płatniczych oraz materiałach marketingowych pojawia się nowe logo – BNP Paribas.

Więcej zmian odczują klienci Raiffeisena. Połączono strony obu banków, a nowa witryna jest dostępna pod adresem www.bnpparibas.pl. System bankowości internetowej R-Online zmienia nazwę na „Online” i ma nową kolorystykę. Zmianie ulega również adres strony do logowania.

Klienci będą mogli się zalogować przez stronę bnpparibas.pl i po wyborze „logowanie” wybrać kafelek zawierający nazwę „Online” lub zalogować się do systemu bezpośrednio na stronie pod adresem moj.bnpparibas.pl. Identyfikator i hasło do logowania pozostają bez zmian. Z kolei aplikacja Mobilny Portfel zmienia swoją kolorystykę na biało-zieloną. Sposób logowania pozostaje taki sam jak do tej pory.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

koniec-lamania-jezykow-rebranding-bnp-paribas-stal-sie-faktem