Użytkownicy Vinted mogą ustalić stały procent ze sprzedaży, który będzie w przyszłości przekazywany na rzecz WHO – czytamy w komunikacie.

Fintech Adyen nawiązuje współpracę z Vinted

Dzięki Adyen, firmy mogą zintegrować Giving z istniejącymi procesami końcowego etapu zakupów za pomocą jednego kliknięcia we wszystkich kanałach płatności. Darowizny są rozliczane bezpośrednio na rzecz wybranej organizacji charytatywnej, bez wpływu na istniejący przepływ rozliczeń między przedsiębiorstwami.

– Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej społecznej inicjatywy. Połączenie mocnych stron przyszłościowego myślenia Vinted i naszej technologii wpłat, tworzy nowe doświadczenie w zakresie darowizn, które umożliwia zbiórkę funduszy na cele charytatywne, i to na ogromną skalę. Niepewna sytuacja ekonomiczna rozbudziła w ludziach na całym świecie świadomość społeczną i wydaje się, że takie podejście zostanie z nami na dobre. Cieszymy się, że bezpośrednio uczestniczymy w tej podróży – komentuje Jakub Czerwiński, wiceprezes ds. sprzedaży w Adyen.

Holenderski fintech Adyen nawiązał także współpracę z Microsoft. Chodzi o wdrożenie Adyen Network Token Optimization, które pozwoli na zwiększenie wskaźnika autoryzacji i przełoży się na lepsze doświadczenie użytkownika.