21 listopada 2017, 09:00:Forum Zarządzania Internetem 2017 - Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, Polska

Najbogatszy człowiek na świecie w nowej kampanii Getin Banku

Getin Bank i najbogatszy człowiek świata

10 marca rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa Getin Banku, przygotowana przez Deloitte Digital, promująca Konto Oszczędnościowe. Kampania obejmuje działania ATL, BTL oraz digital. Jej bohaterem jest najbogatszy człowiek świata – ojciec – którego dostatek to dużo więcej niż dobra materialne.

Na potrzeby kampanii Getin Banku powstały trzy spoty telewizyjne, których reżyserem jest Bartosz Dombrowski. Spoty w wersji 30” i 15” będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Dopełnią je działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampania video wykorzystująca VOD i Youtube. Dodatkowo, w oddziałach banku w największych miastach w Polsce będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane witryny.

Getin Bank i najbogatszy człowiek świata

W 30-sekundowym spocie najbogatszy człowiek świata okazuje się być… tatą. Film utrzymany jest w konwencji przyjętej w poprzedniej kampanii. Opiera się na fabularnej narracji, a cały spot zrealizowany jest w jednym ujęciu mastershot.

– W kampanii mówimy o spokoju, jaki daje regularne odkładanie i o bogactwie, jakie dają nam rodzina i najbliżsi. Konto Oszczędnościowe w Getin Banku, jest idealnym produktem zarówno dla tych, którzy już mają oszczędności, jak i tych, którzy dopiero zaczynają odkładać. Dzięki funkcjom aplikacji mobilnej, m.in. powiadomieniom, regularne oszczędzanie jest łatwiejsze. Oczywiście atrakcyjne oprocentowanie 2,5 proc. jest ciągle ważnym argumentem – mówi Marcin Wójtowicz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.

Objęte działaniami marketingowymi elementy oferty, wpisują się w strategię Getin Banku, której celem jest rozwój bankowości opartej na budowie silnych i stabilnych relacji z klientami.

– Oszczędzanie dotyczy każdego – niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania – dlatego przygotowując kampanię, chcemy dotrzeć do wszystkich zainteresowanych za pomocą zarówno mediów tradycyjnych, jak i kanałów digital – mówi Roman Łoziński, dyrektor strategii w Deloitte Digital.

[informacja zewnętrzna]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone