21 listopada 2017, 09:00:Forum Zarządzania Internetem 2017 - Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, Polska

Nationale-Nederlanden uruchamia wideo-czat

Nationale-Nederlanden uruchamia wideo-czat.

Nationale-Nederlanden uruchomiło wideo-czat dla klientów. Nowa usługa – Agent Online – umożliwia zdalne spotkanie z przedstawicielem firmy przez Internet. Wystarczy wejść na stronę nn.pl.

Agent Online to nowy kanał kontaktów z klientami. Może to pierwszy krok, który uruchomi prawdziwy rozwój branży InsurTech w Polsce?

– Chcemy być dostępni dla naszych klientów zawsze i wszędzie, bez względu na to, gdzie się w danej chwili znajdują.  Zdajemy sobie sprawę, że ich życie pędzi w niesamowitym tempie i dlatego dajemy im wybór, jaka forma kontaktu jest dla nich optymalna. Nie ma potrzeby instalowania żadnych aplikacji na komputerze, wystarczy łącze internetowe  – wyjaśnia Maciej Kurowski, Kierownik Bezpośrednich Relacji z Klientem w Nationale-Nederlanden.

Czytaj także: Ministerstwo Cyfryzacji zdradza, jakich udogodnień doczekamy się przed końcem roku

Agent Online – porozmawiaj z konsultantem przez Internet

Każdy bez wychodzenia z domu może skorzystać z wideo-czatu przez stronę internetową www.nn.pl. Taka forma kontaktu może być szczególnie cenna dla przyszłych klientów, którzy dopiero zapoznają się z ofertą Nationale-Nederlanden. Agenci Online są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 20:00, a jeśli klient potrzebuje, może umówić się na spotkanie online nawet w weekend.

Kiedy Agenci Online akurat prowadzą rozmowę lub jest już po godzinach pracy, można zostawić swoje dane. Oddzwonią i wyślą zaproszenie na spotkanie. W umówionym czasie Agent Online będzie czekał na klienta i odbędzie się spotkanie.

Podczas spotkania z Agentem Online klienci mogą porozmawiać o produktach Nationale-Nederlanden i możliwościach, które oferują czy też poprosić o analizę potrzeb i wyliczenie składki ubezpieczeniowej dla konkretnych warunków. Już w trakcie rozmowy klient widzi na ekranie wypełnianą analizę.

– Wiemy, że dla klientów ważny jest nie tylko zakres ubezpieczenia z przejrzystością warunków, ale także sposób obsługi. Dlatego upraszczamy Ogólne Warunki Ubezpieczenia, aby były czytelne i zrozumiałe dla klientów. Wprowadzamy też nowoczesne sposoby kontaktu z nami. Możliwość porozmawiania z agentem w trybie online jest ogromnym ułatwieniem i oszczędnością czasu dla klienta – podsumowuje Maciej Kurowski.

[Nationale Nederlanden/RT]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone