Nazwa PayLane znika z rynku. Firma przechodzi pod parasol marki PeP

0
Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Fintech
Opublikowano: 8 października 2018 Aktualizacja: 21 lutego 2019

Grupa Polskie ePłatności przechodzi rebranding w części e-commerce. Z rynku zniknie nazwa PayLane.

PayLane zostało kupione przez PeP w marcu 2018 roku. Po 6 miesiącach współpracy nazwa PayLane znika z rynku, a firma będzie oferowała swoje usługi pod marką Polskie ePłatności. Zmiany mają na celu ujednolicenie wizerunkowe komunikacji grupy. Tak prezentuje się nowe logo „online’owej” części PeP:

PayLane będzie oferowało usługi pod nazwą Polskie ePłatności

Przy okazji rebrandingu PeP chwali się, że PayLane jako pierwszy integrator płatności w Polsce wprowadził do polskich e-sklepów Apple Pay. Kolejnym ważnym krokiem było wdrożenie BLIKA. który jest jednym z najwygodniejszych sposobów płatności internetowych, bardzo chętnie wybieranym przez polskich konsumentów. Już wkrótce grupa ma ogłosić efekty kolejnych wspólnych projektów udoskonalających świadczone usługi.

Ujednolicenie marki nie niesie żadnych formalnych konsekwencji dla klientów. Wszystkie umowy zawarte z klientami, czy partnerami pozostają w mocy. Spółka PayLane zachowa dotychczasową osobowość prawną, nadal funkcjonując jako krajowa instytucja płatnicza, podległa Komisji Nadzoru Finansowego. Zmianie ulega jedynie nazwa marki. PayLane i Polskie ePłatności planują zakończyć proces rebrandingu w połowie I kwartału 2019 r.

Wachlarz usług oferowanych przez Polskie ePłatności obejmuje m.in. rozliczanie transakcji kartowych w terminalach POS oraz z użyciem ponad 200 metod płatności online (na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych), cashback, DCC – płatność w walucie karty, doładowania telefonów komórkowych pre-paid oraz obsługę zaawansowanych programów lojalnościowych.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

nazwa-paylane-znika-z-rynku