Chodzi o wersję 4.27, która została udostępniona na smartfony z Androidem w zeszłym tygodniu. Najważniejsza zmiana to możliwość utworzenia i obsługi zlecenia stałego. Zmienił się też formularz przelewu krajowego, który łączy w sobie teraz przelew zwykły oraz przelew BLIK na telefon.

Aplikacja Banku Millennium 4.27 dostępna na systemy iOS

W najnowszej wersji aplikacji mobilnej Banku Millennium klient może utworzyć nowe zlecenie stałe i zarządzać już istniejącymi – zmieniać ustawienia transakcji lub je usuwać. Częstotliwość przelewów ma wiele wariantów: co 1, 2, 3 miesiące lub 1 rok. Klient może ją również dopasować do własnych potrzeb, wskazując dowolną liczbę miesięcy bądź dni.

Można także ponowić niezrealizowane przelewy. Dzięki temu, w przypadku braku środków na koncie, próba wykonania zlecenia może być powtarzana przez 10 kolejnych dni. Zlecenie stałe może być również utworzone podczas realizacji zwykłego przelewu.

Dzięki rozbudowie formularza przelewu krajowego, również wykonywanie jednorazowych przelewów będzie wygodniejsze. Zmiana umożliwia realizację przelewu na numer konta i numer telefonu z tego samego formularza. Po wejściu w formularz przelewu klient ma możliwość wpisania numeru i aplikacja sama rozpozna, czy jest to numer rachunku, czy numer telefonu. Więcej na temat nowej aplikacji Banku Millennium można przeczytać tutaj.