23 października 2017, 18:00:Start Jerusalem - Mindspace Hala Koszyki, ul. Koszykowa 61, Warszawa

Nowe rozwiązanie dla mieszkańców Częstochowy

W Częstochowie startuje oparty na Samorządowym Programie Lojalnościowym system Częstochowskiej Karty Mieszkańca. Od 9 stycznia 2017 r. mieszkańcy miasta będą mogli składać wnioski o wydanie karty pozwalającej zbierać punkty u lokalnych przedsiębiorców, które następnie będzie można wymieniać na atrakcyjne bonusy.

Karta integruje również istniejące dotychczas programy (Częstochowski Senior, Rodzina Plus) oraz daje dostęp do Miejskiej Biblioteki Publicznej. Częstochowska Karta Mieszkańca jest produktem innowacyjnym, który będzie się zmieniać, w najbliższych miesiącach nastąpi wprowadzenie funkcji płatniczej.

Czytaj także: Bilety miejskie i parkingowe w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Główne cele

Głównym celem programu Częstochowskiej Karty Mieszkańca jest nagradzanie mieszkańców Częstochowy za korzystanie z usług lokalnych przedsiębiorców. Obecnie aż 70 lokalnych firm potwierdziło udział w inicjatywie, umożliwiając tym samym swoim klientom zbieranie punktów lojalnościowych. Organizatorzy programu są otwarci na kolejne zgłoszenia zainteresowanych przedsiębiorców, którzy chcieliby wziąć udział w akcji. Grupa LEW SA przygotowała dla nich atrakcyjną ofertę na użytkowanie terminali do akceptacji kart płatniczych, które jednocześnie służą do obsługi systemu Samorządowego Programu Lojalnościowego.

Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i dobrowolne. Mieszkańcy miasta mogą przystąpić do udziału w programie w dowolnym momencie jego trwania. Aby wyrobić kartę, która umożliwia udział w programie należy uzupełnić wniosek i oświadczenie, następnie okazać dokument potwierdzający tożsamość oraz potwierdzić odbiór karty. Grupa LEW i Urząd Miasta Częstochowa planują udostępnić mieszkańcom aplikację mobilną wspierająca korzystanie z programu. Aplikacja stanie się również platformą do komunikacji samorządu, przedsiębiorców i mieszkańców.

Na wizerunku Częstochowskiej Karty Mieszkańca widnieje logo firmy mPay, która jest partnerem programu, wspierając go zarówno od strony technologicznej, jak i merytorycznej. Rola spółki
w projekcie jest kluczowa ze względu na planowane rozszerzenie funkcjonalności programu o aplikację mobilną oraz płatności mobilne, czyli obszary, w których specjalizuje się mPay.

Mieszkańcy Częstochowy, którzy chcą wziąć udział w Programie Częstochowskiej Karty Mieszkańca, od 9 stycznia 2017 r. mogą składać wnioski o wydanie karty do programu w takich placówkach jak: Centrum Informacji Turystycznej, Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta (ul. Śląska 11/13), Miejski Dom Kultury, Hala Sportowa, Wydział Polityki Społecznej oraz Wydział Funduszy Europejskich i Rozwoju.

[informacja zewnętrzna]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone