Niedługo taka sama opcja ma być dostępna w apce na Androida.. Powiadomienia push to wygodne i bezpłatne komunikaty o zdarzeniach dotyczących finansów klienta.

Powiadomienia push w aplikacji IKO – jak to działa?

Aplikacja IKO może teraz wysyłać powiadomienia push użytkownikom iPhone’ów. Komunikaty dotyczą między innymi kart klienta, konta i kredytów. Ta prosta usługa pozwoli na jeszcze lepszą kontrolę nad bieżącymi finansami – wystarczy, aby telefon miał dostęp do internetu.

Powiadomienia można włączyć w ustawieniach aplikacji IKO (Menu > Ustawienia > Powiadomienia o zdarzeniach). Po aktualizacji aplikacji funkcja powiadomień będzie domyślnie wyłączona.

Jakich zdarzeń mogą dotyczyć powiadomienia push? Jeśli chodzi o sprawy związane z kontem klienta mogą to być komunikaty na temat obciążenia rachunku, zmiany salda na ujemne (w tym wejście w debet lub limit kredytu odnawialnego), uznania rachunku, czy niezrealizowanej transakcji. W przypadku kart debetowych powiadomienia mogą dotyczyć wysyłki karty płatniczej, albo autoryzacji transakcji kartowej.

Push w IKO powie, kiedy spłacić kartę

Jeżeli chodzi o karty kredytowe, to komunikaty będą informować o zbliżającym się terminie spłaty kredytu, wysyłce karty i autoryzacji transakcji. Powiadomienia push będą także dotyczyły produktów kredytowych – poinformują o powstaniu zadłużenia wymagalnego w wyniku braku spłaty raty, spłacie zadłużenia wymagalnego, a także przypomną o spłacie debetu/kredytu.

Powiadomienia push to kolejna nowość w aplikacji IKO. Ostatnio PKO Bank Polski wprowadził takie udogodnienia jak skanowanie dokumentów (OCR), czy kantor walutowy. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj – Co nowego w aplikacji PKO Banku Polskiego? Aktualizacja IKO.