23 listopada 2017, 09:00:IT w Administracji GigaCon - Hotel Courtyard, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, Polska

Olgierd Cygan obejmie funkcję lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

Z początkiem czerwca Olgierd Cygan obejmie stanowisko lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej. Stefan Nowak, który dotychczas sprawował stanowisko dyrektora w Deloitte Digital, zostanie wiceliderem.

– Olgierd Cygan i Stefan Nowak stanowią bardzo silny duet, a ich dotychczasowe osiągnięcia przełożyły się na szereg biznesowych sukcesów na poziomie całego regionu. Usługi świadczone przez Deloitte Digital mają ogromny potencjał na wielu rynkach – mówi Andrzej Lachowski, Partner Zarządzający działem Konsultingu z Deloitte.

Deloitte Digital to globalna marka interaktywno-konsultingowa należąca do Grupy Deloitte. Oferuje kompleksowe wsparcie łączące doradztwo strategiczne, usługi kreatywno-marketingowe oraz wdrożenia zaawansowanych rozwiązań technologicznych.

– Digital – cyfryzacja i narzędzia ją wykorzystujące – to coś, co zdecydowanie zmieniło zachowania konsumentów, wzmocniło ich potrzeby, a przez to stało się akceleratorem zmian nie tylko firm ale i całych rynków. Cyfryzacja daje organizacjom wielkie możliwości, ale równocześnie stawia jeszcze większe wyzwania. Firmy potrzebują przewodnika, który pomoże im działać w nowym otoczeniu.

Czytaj takżeKolejna edycja „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe” szansą dla innowacyjnych firm

Żeby to osiągnąć trzeba odpowiedniej porcji strategii i kreatywności, wspartej technologią. Taki jest Deloitte Digital – nowy model firmy i usług powstały, aby lepiej odpowiedzieć na aktualne i przyszłe oczekiwania naszych klientów – mówi Olgierd Cygan.

Deloitte Digital współtworzą zespoły: Digital Strategy & Transformation, Marketing Strategy and Consumer Research, Experience Strategy & Design (dawny uselab), Corporate Communications, Analytics & Information Management, Innovations, Cyber Security, Technology Strategy & Architecture, Salesforce, Adobe, Hybris, Marketing Automation, Creative Agency, Digital Content Factory, Robotics. W Europie Środkowej Deloitte Digital działa od października 2015 roku.
– Uważnie analizujemy potrzeby rynku i inwestujemy w takie kompetencje, które w synergii z już istniejącymi mogą wykreować największą – często unikalną wartość dla naszych klientów. Będziemy kontynuować rozwój nie tylko w Polsce, ale też w regionie Europy Środkowej – mamy bardzo silny zespół w Pradze, dynamicznie rozwijają się zespoły w Bukareszcie, Budapeszcie, czy krajach adriatyckich – dodaje Stefan Nowak.

Olgierd Cygan od ponad dwudziestu lat związany jest branżą marketingową

Zwłaszcza z marketingiem digitalowym. Był założycielem i dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Digital One, jest aktywnym członkiem wielu organizacji branżowych jak IAB, SAR – a w latach 2003- 2006 był Prezesem IAB Polska. Digital One stała się w 2015 roku częścią grupy Deloitte Digital w Europie Środkowej. Olgierd został Partnerem Zarządzającym obszarem Agencji oraz wiceprezesem Deloitte Digital CE. W 2016 roku został nagrodzony tytułem Człowieka Roku w konkursie Mixx Awards. Będzie łączył rolę lidera Deloitte Digital CE oraz Agency Managing Partnera.

Stefan Nowak

Stefan Nowak, dotychczas pełniący obowiązki dyrektora odpowiedzialnego za rozwój biznesu, został wiceliderem Deloitte Digital w Polsce i w Europie Środkowej. Stefan dotychczas odpowiadał za strategię i rozwój usług oraz nieorganiczny wzrost Deloitte Digital CE. Specjalizuje się w efektywnym zastosowaniu innowacji w biznesie (produkt, technologia, marketing) ze szczególnym naciskiem na nowoczesne kanały komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta (mobile & digital). Bogate doświadczenie zdobywał pracując w firmach Play, Wunderman, Grupa Onet, Dirlango oraz Deloitte. Na nowym stanowisku będzie kontynuował prace nad rozwojem Deloitte Digital w Europie Środkowej oraz współpracował z oddziałami Deloitte na rynkach EMEA.

Czytaj także: Dane osobowe na wagę złota? Polacy cieszą się z rozporządzenia RODO

Deloitte Digital to globalna firma interaktywno-konsultingowa należąca do Grupy Deloitte. Oferuje kompleksowe wsparcie łączące doradztwo strategiczne, usługi kreatywno-marketingowe oraz wdrożenia zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Skuteczności tego modelu dowodzą osiągnięcia Deloitte Digital w Stanach Zjednoczonych i na świecie. Magazyn Advertising Age w 2015 i w 2016 roku umieścił Deloitte Digital w pierwszej trójce największych agencji interaktywnych na świecie. Gartner w 2017 roku, w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services”, po raz piąty z rzędu uznał Deloitte za światowego lidera usług w zakresie zarządzania relacjami z klientem (Customer Relations Management) oraz projektowania i wdrażania doświadczeń klienta (Customer Experience Implementation).

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone