Dzięki temu klienci SkyCash mogą doliczać opłaty do swojego rachunku telefonicznego. Obecnie fintech umożliwia takie rozwiązanie u dwóch operatorów – Play oraz Orange. Warto pamiętać, że usługa dostępna jest dla klientów abonamentowych.

Nowa usługa dostępna w aplikacji SkyCash

Mobilny Parking to usługa subskrypcyjna, która pozwala na opłacanie parkowania (w płatnych strefach parkowania) za pośrednictwem rachunku operatora telefonicznego. Aby móc z niej korzystać trzeba aktywować usługę w ustawieniach swojej aplikacji. Usługa jest darmowa przez pierwsze 14 dni, aby każdy z naszych użytkowników mógł sprawdzić czy taka forma mu odpowiada. Po tym okresie, opłata abonamentowa za usługę Mobilny Parking wynosi 4,99 zł brutto co 30 dni.

Jak włączyć Mobilny Parking? Należy wejść w menu w lewym górnym rogu ekranu, a następnie wybrać Ustawienia > Ustawienia płatności. Tutaj można aktywować usługę – na numer telefonu przypisany do konta SkyCash fintech  SkyCash wyśle SMS z kodem aktywacyjnym. Aktywacja usługi Mobilny Parking wiąże się z aktywacją usługi „Zapłać z Play” lub „Dolicz do rachunku Orange”.

Usługę Mobilny Parking można wyłączyć w ustawieniach płatności (dokładnie tam, gdzie była aktywowana) lub wysyłając SMS o treści USUN na 80555 (koszt SMS 0 zł). Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia. Po wypisaniu się z usługi, będzie ona aktywna do końca okresu rozliczeniowego.