18 listopada 2017, 09:00:LiveChat Hackathon #3 - LiveChat Software, al. Dębowa 3, 53-134 Wrocław, Polska

Pekao udostępni klientom nowy serwis Pekao24 na telefony komórkowe

Nowa aplikacja Banku Pekao. Poznajcie odświeżone PeoPay.

Klienci Banku Pekao logujący się do systemu transakcyjnego Pekao24 za pomocą przeglądarki na telefonie komórkowym od 26 czerwca będą mogli skorzystać z zupełnie nowego serwisu m.pekao24.pl. Znajdą w nim większość funkcji znanych z serwisu internetowego Pekao24 oraz dodatkowo narzędzia do kategoryzacji wydatków, które do tej pory dostępne było jedynie w aplikacji Pekao24 na tablety. Uruchomienie nowej strony na telefony komórkowe jest kolejnym etapem unowocześniania bankowości mobilnej Pekao. Zwieńczeniem tego procesu będzie nowa aplikacja, którą klienci będą mogli zainstalować pod koniec wakacji.

Przejrzystość i szybkość działania to dwa główne kryteria, którymi kierowano się projektując nowy serwis m.pekao24.pl. Klient po zalogowaniu, od razu widzi najważniejsze informacje, takie jak ilość pieniędzy na rachunku oraz ostatnio wykonane operacje.

Może też wybrać, jakie produkty, np. które karty lub lokaty będą prezentowane po zalogowaniu. Serwis pozwala wykonać każdy, krajowy przelew zewnętrzny, w tym przelewy do US, czy ZUS, umożliwia również założenie i likwidację lokaty. Analogicznie jak w Pekao24, dostępna jest funkcji wymiany walut (USD, EUR, CHF, GBP) po preferencyjnym kursie.

Czytaj także: GPW tworzy akcelerator wspólnie z platformą Beesfund

Pekao24 na telefony komórkowe

Nowy serwis m.pekao24.pl umożliwia również skorzystanie z ofert kredytowych przygotowanych specjalnie pod konkretnego klienta. Klik Gotówka, w ramach posiadanej zdolności kredytowej, pozwala na samodzielny wybór kwoty oraz okresu spłaty, a pieniądze dostarczane są na rachunek w ciągu zaledwie 30 sekund. Serwis pozwala również błyskawicznie zamówić kartę kredytową, która zostanie wysłana już następnego dnia.

– Nasza bankowość mobilna przygotowana jest ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb i preferencji klientów. Wciąż duża grupa osób woli korzystać z serwisu transakcyjnego bezpośrednio poprzez przeglądarkę smartfona i nie decyduje się na pobieranie dedykowanej aplikacji. Dlatego też unowocześnianie bankowości mobilnej rozpoczęliśmy od serwisu mobilnego, do którego już wkrótce dołączy nowa aplikacja bankowości mobilnej – powiedział Bartosz Zborowski, dyrektor Biura Projektów Strategicznych Banku Pekao S.A.

Czytaj także: Pekao oficjalnie zrepolonizowane. Żubr wraca do łask, a na horyzoncie nowa aplikacja

Dużą zaletą platformy m.pekao24.pl jest zaawansowana wyszukiwarka dokonanych zleceń. Wystarczy zacząć wpisywać potrzebną frazę, a system na bieżąco będzie podpowiadał najtrafniejsze wyniki z historii operacji. Cieszące się dużą popularnością w aplikacji na tablety narzędzie do analizy finansowej zostanie teraz udostępnione również klientom korzystającym z Pekao24 na telefonie. Narzędzie ułatwia przegląd wpływów i wydatków, które zostały pogrupowane w gotowe kategorie, takie jak dom, dzieci, rozrywka, czy zdrowie. Logowanie do serwisu m.pekao24.pl przebiega identycznie jak na komputerze.

Nowy serwis m.pekao24.pl został po raz pierwszy zaprezentowany podczas VII Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie, którego Bank Pekao jest współorganizatorem. Podczas Kongresu, oprócz uczestnictwa w wielu panelach ekspertów Banku,  Pekao  prowadzi stoisko technologiczne, na którym prezentuje najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne dostępne dla klientów detalicznych.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone