BZ WBK przygotowuje klientów na rebranding. Nowe logo aplikacji

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Santander
Opublikowano: 24 sierpnia 2018, 15:05 Aktualizacja: 2 maja 2019, 22:07

BZ WBK stopniowo przygotowuje swoich klientów na rebranding i zmianę nazwy banku. Po aktualizacji aplikacji BZWBK24 zmieniło się jej logo.

Teraz wygląda następująco. Formalny start rebrandingu ma nastąpić we wrześniu, a bank zmieni nazwę na Santander Bank Polska.

Rebranding i przejęcie Deutsche Bank Polska. Duże zmiany w BZ WBK

BZ WBK jest częścią hiszpańskiej Grupy Santander od 2011 roku, a w maju 2018 Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy banku formalnie zatwierdziło rebranding i zmianę nazwy na Santander Bank Polska. Zmiana nazwy, logo oraz siedziby nie będą wymagać od klientów podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań. Wszystkie umowy pozostaną w mocy, bez konieczności podpisywania dodatkowych aneksów. Spółka zostanie przerejstrowana z Wrocławia do Warszawy. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Dla tak dużej i rozpoznawalnej firmy rebranding zawsze jest dużym wyzwaniem. Klienci przyzwyczajają się do pierwotnej nazwy i loga, dlatego proces musi być przeprowadzany stopniowo. Rebrandingowi BZ WBK ma towarzyszyć ogólnopolska kampania informacyjna, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i cyfrowych.

Dodatkowo BZ WBK jest na ostatniej prostej do przejęcie Deutsche Bank Polska. Jest już zgoda Komisji Nadzoru Finansowego, a transakcja ma zostać sfinalizowana w IV kwartale 2018 roku. Numery rachunków i PIN-y do kart pozostaną te same, ale oznakowanie placówek DB Polska zmieni się na barwy Santander Bank Polska. Przejęcie umocni BZ WBK/Santander na trzecim miejscu pod względem aktywów wśród banków działających w Polsce.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

przygotowuje-klientow-rebranding-nowe-logo-aplikacji