Prawie połowa Polaków planuje połączyć kibicowanie z jedzeniem ulubionych potraw. Dzięki obecności na platformie Pyszne.pl marek prowadzonych przez AmRest, takich jak Pizza Hut, Burger King, KFC czy Starbucks, mogą cieszyć się zamówionym jedzeniem w domu. Oprócz światowych marek, AmRest wprowadził do oferty na Pyszne.pl kilka nowych konceptów: Sushi Tone, Eat’s Fine, Moya Misa, Pierwsze i Drugie, Lepieje, Oi Poke, Mr Kebs.

Specjalne rabaty z okazji Euro

Z okazji mistrzostw, marki: KFC, Pizza Hut i Burger, King przygotowały specjalne zestawy piłkarskie w menu. Z kolei w kawiarniach Starbucks klienci mogą skorzystać z rabatu -20% na zimne napoje zamawiane z dostawą. Oferty dostępne są wyłącznie na platformie Pyszne.pl.

– Jedzenie od zawsze towarzyszyło oglądaniu meczów. Według raportu Pyszne.pl “Jedzenie i piłkarskie emocje” pizza i burgery to najczęściej zamawiane podczas rozgrywek dania. Partnerstwo z markami AmRest to kolejny krok w kierunku poszerzenia naszej oferty w taki sposób, aby nasi klienci mogli zamawiać popularne dania ze swoich ulubionych restauracji, a także próbować dań z nowych, na wskroś współczesnych konceptów gastronomicznych takich jak Moya Misa czy Oi Poke. – mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Współpraca pomiędzy Pyszne.pl a AmRest rozpoczęła się w zeszłym roku i od tego czasu liczba restauracji AmRest na platformie wyniosła blisko 400, obejmując 58 miast i ponad 330 lokalizacji. Obsługą dostaw zajmuje się flota kurierska Pyszne.pl oraz flota własna AmRest.