– Obecna sytuacja jest trudna dla wszystkich. Mamy nadzieję, że możliwość zamówienia jedzenia w ulubionych restauracjach ułatwi Warszawiakom pozostanie w domu. Jednocześnie chcemy zapewnić logistycznie zaplecze lokalnym restauracjom, równie ciężko dotkniętym przez pandemię COVID-19 – mówi Michał Dubisz, Manager Operacyjny Bolt.

Bolt Food już dostępny w Warszawie

Rozwiązanie działa niemal identycznie jak konkurencyjne Uber Eats. Należy pobrać aplikację Bolt Food z Google Play lub App Store. Aby opłacić zamówienie, użytkownik musi wprowadzić dane swojej karty bankowej do aplikacji. Przed potwierdzeniem usługi, w aplikacji pokazana zostanie cena i szacowany czas dostawy.

Wszystkie dostawy Bolt Food realizowane są w sposób bezkontaktowy i na początek będą bezpłatne w promieniu 4 kilometrów od miejsca złożenia zamówienia. W aplikacji, klient może określić dokładną lokalizację, w której kurier może zostawić zamówione jedzenie. Zamówienia mogą być dokonywane od godziny 10 do 23. To kolejna, po hulajnogach elektrycznych usługa wprowadzona przez estońską platformę Bolt.

Firma ma ponad 30 milionów użytkowników w ponad 35 krajach na całym świecie. Usługa Bolt Food została uruchomiona w Estonii w marcu 2019 roku. Rozwiązanie jest dostępne obecnie w 9 krajach.