Unima2000 jako integrator rozwiązań informatycznych działa na rynku od blisko 30 lat. Od początku opieramy naszą ofertę o technologię uznanych dostawców, ale także tworzymy swoje rozwiązania. Dobieramy rozwiązania sprawdzone na rynkach globalnych i jednocześnie najlepiej odpowiadające potrzebom klientów zarówno jeśli chodzi o funkcjonalność, jak i możliwości rozwoju. Posiadamy wysokie kompetencje z zakresu rozwiązań telekomunikacyjnych, obsługi klienta, contact center i szeroko rozumianej automatyzacji biznesu. Do grona klientów Unima2000 należą takie spółki jak Polskie Linie Lotnicze LOT, Uniqa, Getin Bank, Bank Millennium, DHL, czy Grupa Azoty – mówi Rafał Pychowski, dyrektor ds. sprzedaży w Unima2000.

Przyszłość to analityka predykcyjna

– Już teraz oferujemy sprawdzone rozwiązania z zakresu systemów do telekomunikacji, czy systemów contact center oraz rozwiązań z zakresu poszerzonej inteligencji (voiceboty, chatboty itp.). Jeśli chodzi o najbliższe miesiące, albo nawet lata, to widzimy potencjał w sektorze analityki predykcyjnej. Chodzi o takie rozwiązania jak przewidywanie awarii w przemyśle – produkcję, energetykę, wydobycie, sektor paliwowo-energetyczny i tym podobne. Dodatkowo takimi usługami powinny być coraz bardziej zainteresowane także banki i firmy ubezpieczeniowe – mówi Mateusz Michniowski, menadżer ds. kluczowych klientów w Unima2000.

Z Rafałem Pychowskim i Mateuszem Michniowskim rozmawiał Rafał Tomaszewski. Podcast można znaleźć także na Spotify i Soundcloud.

Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.

Wersja audio:

Podcast na YouTube: