Produkty finansowe oferowane przez Smartney za pośrednictwem PayU dostępne są po wypełnieniu wniosku, do którego klient zostanie przekierowany w ramach wykonywania płatności i bez przerywania transakcji. Klienci mogą sfinansować zakupy nawet o wartości 20 tys. PLN.

Współpraca Smartney i Payu rozpoczęła się na początku tygodnia, po zakończonym pilotażu. Razem z dotychczasową obecnością na platformie BlueMedia usługi fintech dostępne są właściwie na 1/3 rynku e-commerce w Polsce.

Klienci sklepów internetowych oczekują płatności ratalnych

– Wartość rynku e-commerce w Polsce po 2020 roku to ponad 83 miliardy złotych, według PWC. To o ponad 15 miliardów więcej, niż przewidywały przedpandemiczne prognozy. Tak duża zmiana zachowań konsumentów w tak krótkim czasie jest całkowicie bezprecedensowa – dlatego tak ważne jest rozwijanie oferty finansowej w e-commerce, która odpowiada na obecne potrzeby i preferencje klientów – mówi Tomasz Kacprzak, Commercial Director w Smartney.

– My zapewniamy produkt, PayU platformę, dzięki której klient może z niego skorzystać – dodaje Kacprzak.

– Dzisiaj jednym z częstszych oczekiwań konsumentów kupujących online jest umożliwienie im rozłożenia płatności za zakupy na raty lub odroczenie płatności w czasie. Odpowiadając na te potrzeby rozwijamy platformę ratalną PayU między innymi o nowych partnerów pożyczkowych – mówi Martyna Szczepaniak, Członek Zarządu PayU S.A. i Dyrektor Departamentu Usług Kredytowych na region EMEA.

Pożyczki oferowane przez Smartney są dostępne również dla klientów Blue Media.