Aplikacja umożliwia wybranie konkretnego oddziału banku, w którym klient chciałby się umówić. Na początek systemem rezerwacyjnym Booksy objętych będzie 108 placówek Credit Agricole, ale już w 2021 roku umawianie spotkań przez aplikację dostępne będzie we wszystkich placówkach w Polsce.

Credit Agricole wkracza na platformę Booksy

– Dzięki umawianiu spotkań na konkretne godziny, nasi doradcy będą mieć więcej czasu dla klientów i będą mogli przygotować dla nich lepsze oferty. Nie zapominajmy też o aspekcie bezpieczeństwa sanitarnego: rezerwacja pozwala skrócić do minimum czas oczekiwania w oddziale na spotkanie z doradcą, a więc i zmniejsza ryzyko zarażenia się koronawirusem – przekonuje Damian Ragan, wiceprezes Credit Agricole.

Booksy to aplikacja, która umożliwia umawianie wizyt u fryzjera, kosmetyczki, a od niedawna także w banku. Pierwszym bankiem, który nawiązał współpracę z Booksy był BNP Paribas. Następnie w jego ślady poszedł Alior Bank. Wystarczy pobrać aplikację na swój telefon, a potem samodzielnie, trzema kliknięciami wybrać oddział w którym chcemy umówić wizytę, a także datę i godzinę spotkania

– Polski sektor finansowy jest wyjątkowo aktywny we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, które są korzystne dla klientów. Credit Agricole to kolejna ważna instytucja, która dostrzegła potrzebę jeszcze bardziej pro-klienckiego podejścia. Klienci lubią być traktowani indywidualnie i priorytetowo, a dziś dodatkowo bardziej dbają o swoje bezpieczeństwo. Chcemy we współpracy z bankiem maksymalnie uprościć proces umawiania się na wizytę mając na względnie komfort i wygodę – komentuje Łukasz Szymak, Country Manager Booksy w Polsce.

/RT