AirHelp

    0
    Asia Stankiewicz
    Asia Stankiewicz
    Opublikowano: 18 stycznia 2018 Aktualizacja: 18 stycznia 2018

    AirHelp stworzył nowe narzędzie dla podróżnych. Pozwoli ono sprawdzić możliwość ubiegania się o rekompensatę za zakłócone loty z ostatnich 3 lat, wyśle powiadomienie po każdej kolejnej wyprawie samolotem, a także wygeneruje spersonalizowaną mapę podróży. To kolejne innowacyjne rozwiązanie, którego celem jest edukacja pasażerów lotniczych – co roku bowiem ponad 9 mln osób jest uprawnionych do wypłaty odszkodowania.

    Narzędzie dostępne jest na stronie Airhelp.com oraz w aplikacji mobilnej. Po podpięciu swojej skrzynki mailowej, system wyszukuje w niej bilety lotnicze i określa, czy te loty kwalifikują się do wypłaty odszkodowania. Wyśle również powiadomienie po każdej kolejnej podróży samolotem. AirHelp posiada dostęp do monitoringu meteorologicznego oraz informacji na temat sytuacji na lotniskach – zebrane dane pozwalają na błyskawiczne określenie przyczyn opóźnienia lub odwołania lotu.

    Poza szybkimi powiadomieniami o możliwości składania reklamacji, narzędzie zawiera funkcję tworzenia podróżniczych statystyk. System m.in wyliczy czas spędzony w chmurach, podsumuje koszty biletów lotniczych oraz wylistuje odwiedzone kraje i lotniska, a także będzie na bieżąco aktualizował zebrane dane. Ponadto korzystający z niego pasażerowie będą mogli stworzyć spersonalizowaną, barwną mapę swoich wojaży, a następnie udostępnić ją w mediach społecznościowych.

    Rozwiązanie łączy wiedzę prawników, specjalizujących się w prawach pasażera, ze światowej klasy sztuczną inteligencją. To kolejna innowacja w firmie, zaraz po wprowadzeniu skanera kart pokładowych.

    Więcej o rozwiązaniu AirHelp można przeczytać tutaj – AirHelp – nowe narzędzie dla podróżnych


    Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

    Pokaż komentarze (0)

    airhelp