Fandla

fandla

Fandla koncentruje się na mikrofaktoringu mobilnym. Użytkownicy wysyłają do platformy fakturę (może to być nawet zdjęcie z telefonu), na jej podstawie algorytm podejmuje decyzję o przejęciu zobowiązania i przedstawia klientowi ofertę finansowania. W chwilę po akceptacji warunków na konto klienta trafia płatność za fakturę pomniejszona o prowizję.

Do oceny wiarygodności obydwu stron transakcji służą m.in. dane behawioralne oraz historia kont bankowych. Przed podjęciem decyzji o finansowaniu faktury algorytm Fandla analizuje też informacje z sieci społecznościowych, portali oraz platform B2B, gdzie zawierane są transakcje między przedsiębiorcami. Fandla korzysta także ze źródeł danych udostępnianych przez biura informacji kredytowej i gospodarczej.

Usługa mikrofaktoringu jest zoptymalizowana pod kontem użytkowników smartfonów. Już teraz 80% klientów Fandla właśnie w ten sposób korzysta z platformy. Przedsiębiorcy mogą w dowolnym momencie i miejscu zrobić zdjęcie faktury, przesłać je do Fandla i otrzymać przelew należności.

Więcej o rozwiązaniu Fandla można przeczytać tutaj – Fandla – samouczący się algorytm oceny ryzyka