24 września 2018, 09:00:VI Polski Kongres Przedsiębiorczości - Poznań

Kundi

Kundi logo

Kundi – wykorzystują podejście w stylu collaborative economy, oferując ubezpieczenia społecznościowe przedmiotów codziennego użytku. Użytkownicy ubezpieczają się w grupach. Po zakończeniu okresu ubezpieczenia członkowie grupy mogą otrzymać zwrot części składki. Im mniej szkód w grupie tym większy cashback (nawet do 50% składki).

Czym są właściwie ubezpieczenia społecznościowe? Cały mechanizm polega na zbieraniu puli składek, z których wypłacane są ewentualne odszkodowania. Aby móc się ubezpieczać należy dołączyć do grupy/społeczności – np. „Fani gotowania” albo „Zakopane”, lub stworzyć własną prywatną grupę, do której można zaprosić znajomych i członków rodziny.

Składka nie jest jednakowa dla wszystkich członków grupy – jest zależna od wartości przedmiotu i jego typu. Do grupy można przystąpić w dowolnym momencie.

Ubezpieczamy się za pomocą aplikacji mobilnej. Robimy zdjęcie przedmiotu, który chcemy ubezpieczyć, wpisujemy szacunkową wartość i ubezpieczamy.

Więcej o Kundi możecie dowiedzieć się z tekstu, który publikowaliśmy na Fintek.pl.