24 sierpnia 2017, 09:00:Ustawa o Kredycie Hipotecznym - Nowe Wymagania Kwalifikacyjne 2017! - Warszawa

Nethone

Nethone to polska firma, która zwalcza fraudy płatnicze za pomocą machine learning.

Nethone chroni firmy przed fraudami płatniczymi, wykorzystując sztuczną inteligencję, a mówiąc konkretniej Machine Learning. Pomagają firmom z Europy, USA oraz Ameryki Łacińskiej zapobiegać fraudom oraz pozyskiwać unikalne, poparte twardymi danymi informacje na temat ich klientów.

Dzięki Nethone, podmioty działające w różnych segmentach biznesu online mogą w czasie rzeczywistym podejmować trafne decyzje, a tym samym zwiększać sprzedaż i maksymalizować zyski.

Firma tworzy specjalne modele uczenia maszynowego, które wykrywają zależności pomiędzy tysiącami pozornie niezwiązanych ze sobą parametrów. Dzięki temu, Nethone potrafi nie tylko doskonale poznać konsumentów, ale również przewidzieć ich zachowanie i stwierdzić z niespotykaną dotąd dokładnością czy sprzedawca ma do czynienia z prawowitym posiadaczem karty płatniczej, czy z oszustem.

Warto dodać, że wszystkie opisane procesy zachodzą automatycznie i w czasie rzeczywistym. Jest to kluczowe dla skuteczności systemu oraz odpowiednio wysokiego customer expirience.

Nethone – fraudy i nie tylko

Dzięki zbieraniu danych o klientach Nethone jest w stanie nauczyć się w jaki sposób każdy z nich  korzysta ze swojego urządzenia – komputera czy smartfona. Chodzi tutaj o sposób manewrowania po ekranie dotykowym i tym podobne rzeczy.

Jeżeli uda się wykryć, że nagle sposób obsługi urządzenia całkowicie różni się od wyuczonego przez system Nethone, można taką informację przekazać dostawcy aplikacji w celu np. zablokowania jakiejś operacji lub uruchomienia dodatkowych metod weryfikacji tożsamości użytkownika. W ten sposób zarówno klienci, jak i użytkownicy końcowi, czyli ich klienci, są lepiej chronieni przed różnego rodzaju nadużyciami.

Zarówno w przypadku zwalczania fraudów, jak i innych działań, które realizuje Nethone, niezwykle istotne znaczenie ma to, by praca systemu nie wpływała ujemnie na doświadczenie użytkownika. Przykładowo, jeśli mowa o fraudach, nie sztuką byłoby wycięcie wszystkich transakcji, które potencjalnie mogłyby okazać się fraudami. Coś takiego zresztą byłoby szkodliwe dla biznesu klientów firmy.

Niedawno Nethone nawiązało współpracę z jednym z największych biur podróży w Ameryce Łacińskiej – Almundo.com.

Więcej o Nethone można dowiedzieć się z wywiadu z COO firmy – Hubertem Rachwalskim.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone