18 października 2018, 08:30:Inside Trends 2018 - Centrum Praskie Koneser,Plac Konesera 2, 03-736 Warszawa, Polska

Vintom

Vintom

Vintom – polski startup, który stworzył narzędzie do zwiększania efektywności wideo content marketingu.

Vintom to kompleksowe rozwiązanie do komunikacji z obecnymi klientami poprzez automatyczne generowanie spersonalizowanej komunikacji wideo. Dzięki bardzo wysokiemu zaangażowaniu użytkowników, Vintom jest idealnym narzędziem do wsparcia obecnych kanałów sprzedaży, jak również do zwiększenia lojalności i satysfakcji klientów. Najczęstsze zastosowania Vintom to akcje retencyjne, dosprzedaż oraz bieżąca obsługa klientów.

Czytaj także: SkyHub – nowe miejsce dla startupów

Jak to działa?

Vintom dostarcza kompletne rozwiązanie automatyzujące indywidualną komunikację z klientami. Przeprowadza klienta przez cały proces dbając o to, by jego cele zostały jak najlepiej zrealizowane. W kompetencjach Vintom leży
zarówno opracowanie strategii i scenariusza wdrożenia, produkcja filmowa jak i wdrożenie i wsparcie IT. Istnieje
również możliwość współpracy z zewnętrznymi agencjami w zakresie opracowania części kreatywnej.

Czytaj także: Aplikacja Bilo – wszystkie rachunki w jednym miejscu

Korzyści dla użytkowników

  • Zwiększenie sprzedaży i wartości pojedynczego klienta
  • Obniżenie kosztów dosprzedaży i odnowień
  • Redukcja wskaźnika odejść (churn rate)

Każdy film kończy się jasnym wezwaniem do działania (call to action). Widz może jednym kliknięciem dokonać zakupu, zamówić rozmowę czy odnowić obecny kontrakt. Interaktywne programowalne plansze końcowe pozwalają efektywnie skłonić widzów do działania.

Rozwiązanie to nie jest nachalne dla odbiorcy, a może zwiększyć zasięg wideo content marketingu oraz wspiera sprzedaż. Narzędzie powstało z myślą o potrzebach marek, które szukają rozwiązań pozwalających na zwiększenie efektywności sprzedaży, a które jednocześnie nie są uciążliwe dla odbiorcy.

Czytaj także: Nicepay – aplikacja, która płaci za Ciebie