25 października 2017, 14:00:Fintech Brunch#2 - Klubokawiarnia Miłość, Kredytowa 9, 00-058, Warszawa, Polska

Andrzej Woynarowski

Andrzej Woynarowski Deloitte Digital.

Andrzej Woynarowski będzie kierował zespołem Service Design w agencji Deloitte Digital. Jego głównym zadaniem będzie budowanie i rozwijanie zespołu Service Design w ramach działu Experience Design.

Imię i nazwisko: Andrzej Woynarowski

Funkcja: Head of Service Design w agencji Deloitte Digital

Osiągnięcia: budowanie i rozwijanie zespołu Service Design w ramach działu Experience Design w Deloitte Digital.

Andrzej Woynarowski posiada 10 letnie praktykę w zakresie projektowania doświadczeń (service design, user experience i user research). Zajmował się projektowaniem komplementarnych usług złożonych z wielu punktów styku – tych cyfrowych oraz docierających do klientów w sposób tradycyjny. Odpowiedzialny był za realizację projektów transformacji cyfrowej i projektowanie usług dla spółek z sektora bankowego oraz ubezpieczeniowego. Współpracował również z klientami zagranicznymi realizując projekty m. in. w Niemczech, Rosji i Turcji. Jako inżynier i projektant doświadczeń podczas pracy w Wielkiej Brytanii, zaangażowany był w projekty strategiczne dla sektora transportowego warte od 40 do 200 milionów funtów.

Prelegent na wielu konferencjach na temat UX w Polsce – m.in. UX Poland, Product Camp czy WUD Silesia. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej na kierunku Inżynierii transportu i dróg oraz Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej na kierunkach User Experience Designer i Service Design Specialist. Zajmuje się także analizą biznesową i projektami wizualnymi

– Projektowanie usług to obecnie jeden z najbardziej konkurencyjnych obszarów wpływu na biznes. Klienci oczekują spójnej obsługi we wszystkich punktach styku, których w ostatnim czasie jest bardzo wiele. Często to klient jest jedynym czynnikiem, który je łączy. To duże wyzwanie dla biznesu – mówi Andrzej Woynarowski.

– Dlatego, w swojej pracy skupiam się na strategii – jak przy wykorzystaniu technologii, dzięki usłudze biznesowej skutecznie trafić do klientów we wszystkich możliwych kanałach. Projektowanie usług pozwala nam dopasować ofertę do konkretnego klienta i zbudować model biznesowy „skrojony” pod jego oczekiwania i pod oczekiwania grupy docelowej – tłumaczy.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone