– Siłą sukcesu dużych firm jest przede wszystkim testowanie produktu przed wprowadzeniem go na rynek. Mają do tego sztab badaczy, analityków i ogromne budżety. Jest to nieosiągalne dla małych firm i osób, które myślą o założeniu własnego biznesu. Postanowiliśmy to zmienić udostępniając Testuj Pomysł – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.

Narzędzie Testuj Pomysł daje możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, czy pomysł na biznes trafi w gusta przyszłych klientów, czy kupiliby produkt i skorzystali z usługi. Bank bezpłatnie dostarcza przedsiębiorcom wiedzę, na którą dotąd stać było tylko duże firmy.

Nie od dziś staramy się inspirować Polaków aby wzięli życie we własne ręce. Założenie firmy jest jednym z najlepszych na to sposobów. Dlatego w najnowszej kampanii zachęcamy do zrobienia pierwszego kroku w tym kierunku. Mobilizujemy, ale też dajemy narzędzia, które mogą ten początek ułatwić. Firmowy Pakiet na Start z autem w leasingu lub terminalem płatniczym, który oferujemy od lipca oraz Testuj Pomysł są tego przykładem – dodała Barbara Pasterczyk.

Testuj Pomysł opiera się na profesjonalnym badaniu rynkowym, na wybranej próbie 120 respondentów, precyzyjnie dobranych pod względem płci, wieku, a nawet regionu.

Jak działa Testuj Pomysł?

Użytkownik wchodzi na stronę i przedstawia swoją firmę w formie krótkiego opisu lub filmu. Wybiera do jakiej grupy demograficznej ma być skierowane badanie (płeć, wiek, lokalizacja). Następnie tworzy od 3 do 5 pytań, które mają pomóc mu ukierunkować jego biznes oraz 3 do 5 alternatywnych odpowiedzi. Ankieta wysyłana jest do 120 respondentów. Maxymalnie do 7 dni użytkownik otrzymuje na maila wyniki badania.