– W ciągu miesiąca rejestrację w Twisto rozpoczęło 70 tys. osób. To przekroczyło nasze oczekiwania – jesteśmy zachwyceni i bardzo wdzięczni za tak ciepłe przyjęcie. Od końca długiego weekendu w Twisto codziennie rejestrowało się blisko 2,5 tys. klientów. Rekordowego dnia przeprocesowaliśmy ponad 3 tys. wniosków. Nasi klienci aktywnie uczestniczą w programie poleceń i rekomendują Twisto swoim znajomym. Z tego źródła pochodzi aż 40% wniosków. Pracujemy nad pełną automatyzacją, wtedy czas od rejestracji do przyznania limitu Twisto skróci się do kilkudziesięciu minut  – mówi Michal Smida, założyciel i CEO Twisto.

Zarejestruj się i korzystaj z Twisto

Obecnie czas oczekiwania na weryfikację konta i przyznanie limitu wynosi średnio 24 godziny. Twisto to karta do codziennych płatności, połączona z mobilną aplikacją. Z Twisto można odroczyć termin zapłaty za zakupy do 45 dni, a za granicą transakcje są rozliczane po najlepszym kursie wymiany, bez opłat i prowizji. Karta jest bezpłatna i można nią płacić w każdym sklepie internetowym i stacjonarnym – wszędzie gdzie akceptowany jest Mastercard.

Aby korzystać z karty Twisto należy pobrać aplikację na telefon i zarejestrować się. Po otrzymaniu miesięcznego limitu można robić zakupy. Limit przyznawany jest na podstawie deklaracji klienta oraz ocenie jego zdolności kredytowej, z wykorzystaniem między innymi autorskiego silnika scoringowego Nikita, i może sięgać kilku tysięcy złotych. Aplikacja i karta są darmowe, bez względu na liczbę wykonanych transakcji w miesiącu.

Jeśli chodzi o program poleceń, to wystarczy zarejestrować się w Twisto. Po otrzymaniu miesięcznego limitu, użytkownik ma możliwość polecenia aplikacji kolejnym osobom. Jeśli osoba, która otrzymała polecenie zarejestruje się w aplikacji i zostanie pozytywnie zweryfikowana, zarówno polecający jak i polecany otrzymają po 50 zł. Poleceń można dokonywać wielokrotnie, a zgromadzone pieniądze wykorzystać do spłaty zakupów dokonanych z Twisto w internecie lub sklepach stacjonarnych. Twisto przewiduje, że w 2022 r. z oferowanej karty i aplikacji będzie korzystało 500 tys. klientów w Polsce.