Aby skorzystać z darmowej dostawy należy wpisać kod PROMOCJA w zakładce ‘Promocje’, w aplikacji.

W związku z tym, że coraz więcej klientów decyduje się pozostać w domu z powodu epidemii koronawirusa, Uber Eats wprowadza rozwiązania, których celem jest wspieranie lokalnych społeczności i restauracji. Prócz czasowego zawieszenia możliwości dokonywania płatności gotówką, wprowadzenia bezpłatnych dostaw do 23 marca, Uber Eats wprowadził także tzw. dostawę bezkontaktową, czyli dostarczenie posiłku bez fizycznego kontaktu z kurierem, który zostawi go pod drzwiami.

Pick Up będzie powszechniejsze

 W ubiegłym roku Uber wprowadził funkcję “Pick Up”, zamówionych wcześniej posiłków. Część restauracji, dostępnych na platformie, już wcześniej korzystała z tej możliwości. Dodatkowo, w najbliższych dniach planowane jest włączenie tej opcji dla wszystkich zainteresowanych partnerów restauracyjnych.

Epidemia koronawirusa to czas działań niestandardowych. Szereg podmiotów podejmuje inicjatywy, których celem jest pomoc w przetrwaniu okresu kwarantanny, eliminacji ryzyka zakażenia, ochrony starszych czy też zwalczania negatywnych skutków ekonomicznych (sektor bankowy, leasingodawcy, instytucje pożyczkowe, e-commerce).

W tym trudnym okresie ważna jest też pomoc dla przedsiębiorców, a w szczególności dla tych, którzy praktycznie z dnia na dzień stracili możliwość kontynuowania swojego biznesu. Zamawiając jedzenie online pomagamy im przetrwać.