Bank Zachodni WBK na koniec 2017 roku miał ponad 1 mln aktywnych użytkowników bankowości mobilnej, którzy wykonali przeszło 23,5 mln transakcji w ciągu roku. Przez telefon płacą nie tylko za codzienne zakupy, ale także aktywnie korzystają z produktów finansowych.

Czytaj także: GPW wdraża pierwszego chatbota

Ubezpiecz samochód w aplikacji mobilnej BZ WBK

Kierowcy zainteresowani zakupem polisy komunikacyjnej mogą przeprowadzić cały proces w paru prostych krokach. Nie trzeba być klientem banku – wystarczy ściągnąć na telefon aplikację BZWBK24 mobile, następnie przy pomocy aparatu w smartfonie zeskanować znajdujący się w dowodzie rejestracyjnym kod AZTEC, zawierający najważniejsze informacje o samochodzie.

Dane pojazdu zostaną automatycznie skopiowane do systemu, który po kilku chwilach przygotuje ofertę ubezpieczeniową. Pakiety ochronne prezentowane są w różnych konfiguracjach, np. OC, OC+AC, OC+AC+NNW, a ich cena uwzględnia wszystkie zniżki wynikające z historii ubezpieczenia, nawet do 65% upustu za bezwypadkową jazdę. Należność za polisę można od razu uregulować w całości lub rozłożyć na 2 lub 4 raty. Jeżeli umowa jest zawarta na okres krótszy niż 12 miesięcy, składka płatna jest jednorazowo.

Czytaj także: Nowa usługa w ramach CEPiK 2.0

BZ WBK/RT