– Klienci ING, którzy prowadzą sklepy internetowe i wykorzystują płatności online, osiągnęli w marcu 2020 roku sprzedaż o ponad 35% większą niż w poprzednim miesiącu. Bramka płatnicza ING Banku Śląskiego imoje zwiększyła obrót transakcji w marcu 2020 roku o 63% w stosunku do poprzedniego miesiąca – mówi Rafał Zych, dyrektor Innovation Lab.

ING pomaga biznesom przejść do e-commerce

Klienci ING mogą skorzystać z indywidualnej pomocy w uruchomieniu i skonfigurowaniu e-sklepu udzieloną przez firmę Codarius, bez dodatkowych opłat. Z danych banku wynika, że klienci indywidualni dokonali o 58% więcej transakcji w Internecie (za pomocą BLIKA, kart płatniczych i pay-by-linków) w marcu 2020 roku niż w analogicznym okresie w roku poprzednim – czytamy w komunikacie.

Bank przygotował dwie oferty wspierające prowadzenie biznesu e-commerce:

  • Sklep oraz bramka płatnicza imoje (oferująca między innymi odroczone płatności Twisto) za 0 zł przez 3 miesiące oraz wsparcie w uruchomieniu sklepu on-line do 5 dni – dla nowych klientów, którzy chcieliby przenieść swój tradycyjny biznes do sieci.
  • 0% za bramkę płatniczą imoje przez 3 miesiące – dla klientów, którzy już prowadzą działania e-commerce, ale nie korzystają z imoje.

Podobne rozwiązania zaoferowały swoim klientom także inne banki. mBank zrezygnował z pobierania prowizji za korzystanie z bramki płatniczej PayNow do momentu odwołania stanu epidemii w Polsce. Z kolei Nest Bank we współpracy z Visa i Sote pozwala klientom na szybkie i darmowe założenie sklepu internetowego.