Z serwisu MojeUsługi mogą korzystać klienci wszystkich banków w Polsce. Użytkownicy mogą tu zarządzać swoimi rachunkami za prąd, telewizję, internet, telefon, gaz czy czynsz, a także regulować płatności za przedszkole, szkołę, czy ubezpieczenia. Serwis przypomina o nadchodzących terminach płatności i pozwala na opłacenie kilku rachunków za pomocą jednego kliknięcia.  Rachunki można opłacać kartą, Blikiem, szybkim transferem, odraczać z Twisto, a teraz również ustawić płatność automatyczną z karty.

ING rozwija serwis Moje Usługi

Do nowych funkcji należą autopłatności. Jak czytamy w informacji prasowej, jest to kontynuacja działań wspierających łatwe i wygodne zarządzanie cyklicznymi zobowiązania. – Nowa funkcja jest już dostępna dla użytkowników, którzy opłacają swoje rachunku kartą – blisko połowa opłat w serwisie Moje Usługi regulowana jest w ten sposób – powiedział Rafał Zych, Dyrektor Innovation Lab w ING Banku Śląskim.

Do funkcji można dostać się z poziomu konta użytkownika. Klient sam definiuje dostawców, których rachunki chce regulować automatycznie. Płatność wykonywana jest we wskazanym terminie, a klient otrzyma informację potwierdzającą obciążenie karty w wyniku opłacania rachunku.

Serwis Moje Usługi rozwijany jest przez zespół Innovation Lab w ING Banku Śląskim, który tworzy m.in. rozwiązania płatnicze, jak bramka imoje. W ramach rozwoju platformy Moje Usługi zespół współpracuje ze startupem BillTech, który jest dostawcą technologii. Użytkownicy platformy mogą dodatkowo uzyskać bonus w wysokości 30 zł za polecenie Moich Usług znajomemu.