Zdalni Doradcy Firmowi dają też dostęp do większej liczby produktów, które dotychczas były niedostępne w kanałach zdalnych.

– Dążymy do tego, by przedsiębiorcy mogli zawsze kontaktować się z tym samym, osobistym doradcą, który zawsze będzie na bieżąco ze sprawami dotyczącymi ich biznesu. Dzięki temu, nie tylko skrócimy czas obsługi klientów ale sprawimy, że bankowanie firmowe przejdzie na jeszcze wyższy poziom – mówi Michał Hackiewicz, Dyrektor Biura Klientów MŚP Digital, w Banku Zachodnim WBK.

Wygodniejsze bankowanie dla małych i średnich przedsiębiorców

Usługa Zdalny Doradca Firmowy w Banku Zachodnim WBK polega na przypisaniu przedsiębiorcy MŚP konkretnego doradcy, odpowiedzialnego za kompleksową obsługę klienta firmowego w kanałach zdalnych.

Dzięki zdalnym doradcom klienci z sektora MŚP mogą korzystać też z rozszerzonej oferty produktowej dostępnej w kanałach zdalnych. Konsultanci pomogą m.in. uzyskać kredyt, otworzyć nowy rachunek, zmienić limity transakcji w bankowości elektronicznej, złożyć wniosek o terminal płatniczy czy leasing, uzyskać niezbędne zaświadczenia, a także odpowiedzą na pytania dotyczące korzystania z systemu transakcyjnego, aplikacji mobilnej lub kart płatniczych. Klienci, którzy cenią bezpośredni kontakt z pracownikami banku mogą, za pośrednictwem Zdalnego Doradcy, umówić wizytę w dowolnej placówce BZ WBK we wskazanym przez siebie terminie i określonej godzinie.

Szybki i wygodny kontakt ze Zdalnym Doradcą jest możliwy dzięki udostępnieniu narzędzi do bezpośredniego połączenia wideo i czatu oraz systemów, które po zweryfikowaniu tożsamości przedsiębiorcy w trakcie rozmowy telefonicznej automatycznie połączą z dedykowanym doradcą. Klienci mogą kontaktować się ze Zdalnym Doradcą Firmowym również mailowo.

BZ WBK/RT