Business4Fintech


2 grudnia 2020, 09:45
Obsługa klienta w social media – fanaberia czy konieczność?

Jak obsługiwać w tej przestrzeni klientów, by budować najlepsze doświadczenia? Jak sprawić, by obsługa klienta w social media nie była zmorą?

16 listopada 2020, 12:24
Technologia z pomocą przedsiębiorcom

Polski fintech Wealthon oferuje pożyczkę pomostową na spłatę zadłużenia w ZUS i US w celu uzyskania kredytu bankowego. Firma założona w 2018 r. przygotowuje się do dalszej ekspansji.

19 października 2020, 10:01
Automatyzacja komunikacji w bankach i fintechach

Wszędzie tam, gdzie toczy się rozmowa na temat oferty, obsługi konta, czy rozwiązania problemu technicznego, boty skutecznie odciążają pracowników.

10 sierpnia 2020, 14:41
Jak podnieść jakość obsługi klienta i sprostać nowym wyzwaniom w branży fintech?

Rozwiązaniem może być wprowadzenie systemu omnichannel, który, tak jak Thulium, zadba o wiele aspektów jednocześnie, w tym o zadowolenie klientów.

14 lipca 2020, 15:25
Co zrobić, by wytrwać w cyfrowym wyścigu i nie stracić klientów?

Co zrobić, by wytrwać w cyfrowym wyścigu i nie stracić klientów? W niniejszym artykule prezentujemy rozwiązania firmy Unima 2000. #Business4Fintech.

PARTNERZY:
Loando
plus500
Walutomat
Cormo
Ikona podcastyOstatnie podcasty
O nowych technologiach i młodym pokoleniu, które wchodzi na rynek finansowy [Podcast]
AI & Machine Learning transformują branżę finansową. Czy polskie firmy są gotowe?
Hakerzy rosną w siłę. Poznaj strategię cyberbezpieczeństwa Prebytes [Podcast]
Fenige kończy 10 lat i przechodzi rebranding [Podcast]
System workflow w bankowości. O zaletach i możliwościach [Podcast]
Podcasty

Inwestowanie jest ryzykowne i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Podane informacje służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym i nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej.

2025 © fintek.pl / stworzone przez Cormo