Wszystko zaczęło się w 2009 roku, gdy w Krakowie stanął pierwszy Paczkomat. Dziś, po ponad 15 latach rozwoju, inwestycji i innowacji, InPost to europejski lider rozwiązań logistycznych dla e-commerce, a z urządzeń Paczkomat można skorzystać w Londynie, Paryżu, Rzymie czy Madrycie. Działamy już w 9 krajach – Wielkiej Brytanii, Francji, Polsce, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Belgii, Luksemburgu i Holandii – i ciągle się rozwijamy. Nie zapominamy jednak o naszych początkach. To w Polsce narodził się pomysł, który zrewolucjonizował sposób nadawania i odbierania przesyłek, jesteśmy dumni z polskiego pochodzenia Grupy InPost – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.

Kampania „From Poland with love” to celebracja polskiej innowacji, która stała się symbolem europejskiej rewolucji w logistyce. Dziś maszyny Paczkomat można znaleźć w tysiącach lokalizacji na całym kontynencie – od tętniących życiem metropolii, po mniejsze miasta i lokalne społeczności. Urządzenia pojawiają się nie tylko w centrach miast, ale również na lotniskach, kampusach akademickich, w centrach handlowych, szpitalach i od niedawna bankach, czyniąc odbiór i nadawanie przesyłek jeszcze łatwiejszym. InPost nieustannie inwestuje w rozwój infrastruktury, dostosowując swoje rozwiązania do potrzeb europejskich konsumentów.

Dynamiczny rozwój Grupy InPost na rynkach zagranicznych to dowód, że technologia i know-how stworzone w Polsce stały się fundamentem paneuropejskiej sieci logistycznej nowej generacji. We Francji InPost jest już liderem w segmencie dostaw out-of-home dzięki przejęciu Mondial Relay, a w Wielkiej Brytanii jednym z najszybciej rosnących operatorów logistycznych na rynku. Włochy, Hiszpania, Portugalia czy kraje Beneluksu to kolejne obszary, gdzie sieć urządzeń Paczkomat systematycznie się rozrasta – oferując milionom klientów tę samą wygodę, z której Polacy korzystają już od lat. Pokazuje to, że polska innowacja skutecznie podbija Europę, wyznaczając nowe standardy w nowoczesnej logistyce.