Polacy pokochali mobilne bankowanie. Z ostatniego raportu NetB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich, wynika, że liczba aktywnych użytkowników bankowych aplikacji mobilnych na koniec IV kwartału 2024 roku wyniosła 23,8 mln. Oznacza to wzrost o 2% w porównaniu z poprzednim kwartałem. Na dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Polsce składają się również działania VeloBanku, który po raz kolejny zapewnił swoim klientom użyteczne zmiany w aplikacji.
Trzy kroki do mobilnej wygody
Udoskonalenia apki VeloBanku zaczynają się w momencie jej uruchomienia. Nowy widok można zobaczyć już przed zalogowaniem. Udoskonalono szybkie skróty – te najbardziej przydatne dla klienta, które mogą być zawsze pod ręką. Warto tu też przypomnieć, że samo logowanie do aplikacji też może być jeszcze sprawniejsze. W ustawieniach wystarczy wybrać opcję szybkiego logowania.
Centralnym obszarem zmian jest pulpit. Jego nowy, intuicyjny układ ułatwi codzienne korzystanie z aplikacji. Wprowadzono wygodny dostęp do szybkich skrótów: BLIK, bilety komunikacji miejskiej, parkingi, przelew na telefon. Aby zwiększyć prywatność, klienci zyskali możliwość ukrycia stanu konta. Odświeżono też wygląd bannera z ofertami i wprowadzono nowe dolne menu produktowe. Duże zmiany przeszła karuzela z produktami klienta, która zyskała nową kolorystykę oraz większą funkcjonalność. Od teraz można zmieniać kolejność oraz zarządzać widocznością produktów wyświetlających się w tym miejscu.
VeloBank oferuje klientom także dodatkowe możliwości dostępne w aplikacji. Są nimi: wirtualna asystentka Vela i kolejna odsłona programu lojalnościowego VeloKorzyści, w który tym razem klienci zyskali możliwość wypłacania cashbacku bezpośrednio na swoje konto osobiste i oszczędnościowe w VeloBanku.
– Oddaliśmy w ręce klientów VeloBanku najnowszą odsłonę aplikacji mobilnej. Priorytetem nieustannie są wygoda i komfort użytkowników. Nasza nowoczesna i aplikacja, jest zawsze projektowana z myślą o jej użytkownikach, którzy mają korzystać z niej intuicyjnie. Odświeżony pulpit w apce jest nie tylko estetyczny, ale też stał się centralnym miejscem ułatwiającym codzienność, nie tylko w obszarze zarządzania finansami – podkreśla Dariusz Roman, Kierownik Wydziału User Experience w Departamencie Digital VeloBanku.